کد خبر : 1529434 | 20 خرداد 1397 ساعت 19:04 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

غایبان پرشمار علیه آماده‌سازی تیم شهریار

علی دایی امروز در شرایطی تمرینات تیمش را برای فصل هجدهم استارت زد که نکته جالب توجه غایبان پرشمار این تمرین بود.

غایبان پرشمار علیه آماده‌سازی تیم شهریار

به گزارش "ورزش سه"، سایپا با علی دایی توانست سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان را کسب کند و اکنون با شهریار تمرینات خود را برای یک فصل پرماجرا استارت زده است. آنها امروز با رحیم زهیوی ومعین عباسیان قرارداد امضا کردند تا نشان دهند برای فصل آینده برنامه ویژه ای در نظر دارند.


علی دایی از امروز به همراه کادرفنی اش تمرینات این تیم را زیرنظر گرفت تا شاگردانش را برای دوران سخت آماده سازی پیش فصل مهیا کند. اتفاق عجیب اما غیبت ستاره های سرشناس این تیم بود؛ محمدرضا اخباری، امید خالدی، ساموئل سارفو، مهرداد کفشگری، آرش رضاوند، ایوب کلانتری، حامد شیری، محمد سلطانی مهر، احمد مهدی زاده، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی از بازیکنان فصل گذشته سایپا در این تمرین غیبت داشتند.


از این جمع محمد سلطانی مهر، علی شجاعی، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی در اردوی تیم امید و زیرنظر زلاتکو کرانچار تمرینات خود را دنبال می کنند تا دلیل غیبت آنها این مساله باشد. در خصوص دیگر بازیکنان اما خبری در خصوص دلیل غیبتشان وجود ندارد.


رضا علیاری، مدافع نارنجی پوشان نیز همزمان با برگزاری اولین تمرین این تیم به همراه علی دایی برای تمدید قراردادش به دفتر مدیریت این باشگاه رفت. با این حال حرف و حدیث زیادی در خصوص ادامه همکاری او با سایپا وجود دارد.

دیدگاه‌ها