کد خبر : 1529513 | 21 خرداد 1397 ساعت 10:07 | 46K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش فعال‌ترین چهره تمرین تیم ملی (عکس)

سرمربی تیم ملی هر چه به زمان اولین بازی برابر مراکش نزدیک می شویم با جدیت بیشتری در تمرینات حضور داشته و خودش نیز بسیاری از کارها را شخصا انجام می دهد.

به گزارش" ورزش سه" تیم ملی ایران در حال آماده سازی است و وقتی کارلوس کی روش با لباس گرمکن در وسط میدان پابه توپ می شود یعنی ماجرا جدی تر از همیشه هم هست. کی روش اینروزها با چهره یک ژنرال که سربازانش را برای یک نبرد بزرگ و حماسی آماده می کند در تمرینات حضور پیدا می کند و فعال ترین چهره تمرین تیم ملی هم هست. او پا به پای بازیکنانش تمرین می کند و پا به توپ می شود و در چنین شرایطی بازیکنان نیز با انگیزه و جدیت بسیار بالایی در تمرین حاضر می شوند.

 


چهره کی روش در آخرین تمرین تیم ملی دیگر آن خشم و نارضایتی را نشان نمی دهد بلکه او اکنون تابلوی تمرکز و جدیت برای رسیدن به هدف است. او با دقت بالا و تمامی تجاربش کوچکترین مسایل مربوط به تمرین تیم ملی را زیر نظر دارد. درواقع لباس رزم پوشیده و آستین ها را بالا زده تا همه چیز طبق خواسته اش پیش برود. او به خوبی می داند که موفقیت در اولین مسابقه می تواند به معنای نزدیک شدن به یک موفقیت بزرگ و تاریخی باشد و بعد از حضور در 4 جام جهانی آنقدر تجربه دارد که بداند در آخرین روزهای منتهی به آغاز مسابقات چگونه باید عمل کند. در حقیقت در کنار قدرت بازیکنان این  تجربه بالای کی روش در جام جهانی است که می تواند ایران را در بازی اول برابر تیم قدرتمند قاره افریقا یعنی مراکش دست بالا قرار دهد. 

 

 

 

 

(عکس: امیرحسین خیرخواه)

دیدگاه‌ها