کد خبر : 1529547 | 21 خرداد 1397 ساعت 13:11 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

شکست نزدیک دختران والیبالیست برابر استرالیا

تیم والیبال جوانان دختر ایران در دومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا برابر بلندقامتان استرالیا شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم جوانان دختر در دومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی دختران زیر 19 سال آسیا امروز به مصاف تیم استرالیا رفت. دراین بازی تیم ایران با امتیازهای 25- 15 در ست اول و 25- 15 ست دوم به پیروزی رسید.


استرالیا نیز با امتیازهای 25-23 درست سوم و 25-21 درست چهارم پیروز شد. ست پنجم نیزبا نتیجه 15-12 به سود استرالیا به پایان سید. به این ترتیب تیم ایران با نتیجه 3بر2 برابر استرالیا مغلوب شد.


ترکیب تیم ایران را در این بازی مونا آشفته،زهرا زهدی،آیتک سلامت،فاطمه عنایت، الهه حلاج،رقیه جهانی و زهرا صالحی تشکیل داد.


بازی با امتیازآوری استرالیایی ها شروع شد. اما بازیکنان ایران به سرعت بازی را به دست گرفتند و با سرویس های خوب در ست نخست توانستند توانایی خود را مقابل بلند قامتان تیم حریف نشان دهند و این ست را با نتیجه 25 – 15 به سود خود به پایان ببرند.


ست دوم این دیدار در شرایطی آغازشد که  بازیکنان ایران با تکیه بر سرویس های هدفمند، تیم حریف را دچار مشکل کرد. درصد خطاهای بازیکنان استرالیا نیز به مراتب بالاتر رفت به طوری که تیم استرالیا درامتیاز 15 متوقف شد و این تیم ایران بود که امتیازها خود را افزایش داد. این ست نیز در نهایت با امتیاز 25- 15 به سود تیم ایران به پایان رسید.

 

1308792


ست سوم نیز با پیش تازی تیم ایران شروع شد. اما  دراین ست تیم استرالیا سعی کرد بازی بهتری را ارائه بدهد. هردو تیم بازی پایاپایی هردو تیم به نمایش گذاشتند.این ست با نتیجه 25- 23 به سود استرالیا به پایان رسید.


استرالیا ست چهارم را نیزبا قدرت شروع کرد. دراین ست دریافت های استرالیا بهترشد. این ست نیز با نتیجه 25-21 به سود استرالیا به پایان رسید تا تکلیف  پیرزو این بازی درست پنجم مشخص شود.


ست پنج درحالی شروع شد که بازیکنان ایران سرعت بیشتری به بازی خود دادند و اختلاف امتیاز خود را به 5 امیتاز رساندند. اما در نهایت این تیم استرالیا بود که با نتیجه 15- 12 به پیروزی رسید.


تیم جوانان دختر ایران در نخستین بازی خود توانست 3بریک از سد تیم هنگ کنگ بگذرد. 


تیم دختران زیر 19 سال کشورمان فردا به مصاف تیم ماکائو می رود.

دیدگاه‌ها