کد خبر : 1529687 | 22 خرداد 1397 ساعت 00:06 | 51.1K بازدید | 1 دیدگاه

افرادی بیرون از ایران شیطنت می‌کنند؛

مهاجری: توشاک به قراردادش با تراکتور پایبند است

مدیر تیم تراکتورسازی به حواشی ایجاد شده پیرامون مذاکره سرمربی جدید این تیم با باشگاه الاهلی مصر واکنش نشان داد.

مهاجری: توشاک به قراردادش با تراکتور پایبند است

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته باشگاه تراکتورسازی با جان توشاک، سرمربی نامدار و پیشین تیم‌های رئال مادرید، تیم ملی ولز و ... به توافق رسید و قرارداد سه ساله‌ای با او امضاء کرد ولی طی 24 ساعت گذشته سایت ارم نیوز گفت‌وگویی با مدیر باشگاه الاهلی مصر مبنی بر مذاکرات مثبت و انجام توافق با این مربی را انجام داده بود که کمی عجیب به نظر می‌رسید.

محمدرضا مهاجری، مدیر تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص مطرح شدن این مسائل راجع به توشاک به "ورزش سه" گفت: جان توشاک قبل از اینکه با ما مذاکره داشته باشد، دو پیشنهاد از تیم ملی کامرون و باشگاه آنتالیا اسپور ترکیه داشت ولی طبق وعده‌ای که آقای زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی برای حضور یک سرمربی نامدار خارجی داشت، با او مذاکراتی انجام داد.

او ادامه داد: آقای زنوزی توانست نظر مساعد توشاک را جلب کند که حضور در ایران برای او جذاب‌تر است و به همین خاطر ایشان با ما قراردادی امضاء کرد و به آن پایبند خواهد بود.

مهاجری با بیان اینکه عملی شدن وعده آقای زنوزی مبنی بر حضور یک سرمربی بزرگ خارجی در تراکتورسازی به مذاق عده‌ای خوش نیامده است، اظهار کرد: افرادی بیرون از ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس و عربی شیطنت می‌کنند که در واقع این اتفاق کمرنگ شود و به همین خاطر باشگاه مصری اعلام کرده با آقای توشاک مذاکره‌ای انجام داده‌ایم.

مدیر تیم تراکتورسازی تصریح کرد: آقای توشاک این موضوع را شدیدا تکذیب می‌کند؛ مطرح شدن چنین مسائلی شیطنت کشورهای عربی است که می‌خواهند ایران را ناامن جلوه دهند.

مهاجری عنوان کرد: قبول کردن این موضوع که ما یک مربی بزرگ با رزومه خوب به ایران آورده‌ایم، و توانسته‌ایم شرایطی به وجود بیاوریم و به توشاک نشان دهیم که ایران کشوری امن است، برای آنها سخت است ولی اکنون افرادی به روش‌های مختلف قصد شیطنت کردن دارند.

دیدگاه‌ها