کد خبر : 1529730 | 22 خرداد 1397 ساعت 09:40 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال گسترده روس ها از سمینار فیفا

کاسیاس: اسپانیا بازی آسانی در گروه B ندارد

دروازه بان و کاپیتان سابق ماتادورها هشت سال بعد از بالا بردن جام جهانی در ژوهانسبورگ این روزها به عنوان مدرس سیمنارهای فیفا گام به روسیه گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در راه استقبال از جام بیست و یکم این روزها با دعوت از چهره های سرشناس فوتبال جهان سمینارهایی برای علاقمندان به فوتبال قهرمانی در روسیه برگزار می کند که تازه ترین مهمان این سمینار کسی نبود جز ایکر کاسیاس دروازه بان افسانه ای اسپانیا و قهرمان جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی.


گلر سرشناس ماتادورها که با خداحافظی از بازی های ملی فرصت حضور در جام جهانی 2018 را ندارد در حالی در آخرین سمینار تشریحی فیفا در مسکو حاضر شد که حضور این چهره سرشناس با استقبال گسترده فوتبالدوستان روس مواجه شد تا جایی که سالن سمینار صندلی خالی نداشت. کاسیاس که همچنان فوتبال بازی می کند و در ترکیب پورتو مهره ای کلیدی قلمداد می شود در این سمینار از خاطرات خود در جام جهانی 2010 همین طور مسائل و نکاتی که تیم ها را به موفقیت می رساند صحبت کرد.


میزان محبوبیت گلر سابق لاروخا به حدی زیاد بود که کاسیاس نزدیک به 30 دقیقه بعد از اتمام سمینار مشغول امضای پیراهن های طرفدارانش و گرفتن عکس یادگاری با آنها بود. جالب تر این که کاسیاس در بخشی از صحبت های خود پیرامون بخت قهرمانی دوباره اسپانیا و حضور این تیم در گروه B مدعی شد شاگردان لوپتگی در یکی از دشوارترین گروه های روسیه قرار گرفتند چون قهرمان اروپا، بهترین تیم آسیا و شگفتی سازان آفریقا حریف این تیم هستند.

 

1308971

 

1308972

 

1308970

دیدگاه‌ها