کد خبر : 1529851 | 22 خرداد 1397 ساعت 16:55 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیوس: ترکیب تیم ملی مشخص شده است

پیشکسوت پرسپولیس و بازیکن سابق تیم ملی می گوید بازیکنان تیم ملی با تمرکز و دوری از حاشیه می توانند فوتبال قابل قبولی مقابل رقبا به نمایش بگذارند.

پیوس: ترکیب تیم ملی مشخص شده است

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس و بازیکن تیم ملی در مورد ترکیب احتمالی تیم ملی در جام جهانی گفت: کی روش تصمیم خود را گرفته و به نظر می رسد بیرانوند انتخاب اول او درون دروازه باشد. در خط دفاعی هم پورعلی گنجی و چشمی در بازی های تدارکاتی مهره ثابت کی روش بوده اند و سرمربی تیم ملی در این مورد به جمع بندی رسیده است. او دیگر قطعاً در این فرصت باقی مانده ریسک نکرده و گلر اولش را تغییر نمی دهد.


او درباره انتقاد به کی روش در ارنج خط دفاعی اش گفت: در این باره صحبت زیاد شده و دیگر الان وقت انتقاد نیست. نباید با مطرح کردن انتقادات تمرکز و آرامش تیم ملی را بهم بریزیم. کی روش تصمیم خود را گرفته و در بازی های تدارکاتی نیز نشان داد قصد دارد از زوج پورعلی گنجی و چشمی در قلب خط دفاعی استفاده کند که به نظرم ریسک بزرگی است. در نبود سیدجلال فاکتور مهمی به نام تجربه از تیم کم می شود و نمی توان این مهم را کتمان کرد.


پیوس با تاکید بر حمایت از همه بازیکنان تیم ملی در این برهه زمانی افزود: از بازیکنان می‌خواهم همه تمرکزشان را معطوف به بازی کنند و بدون توجه به مسائل حاشیه ای به طور کامل در اختیار کادر فنی باشند. روزهای پایانی خیلی مهم است که تیم بتواند بدون حاشیه و ایجاد یکدلی وارد مسابقات شود. خوشبختانه فضای مساعد و روحیه خوب بچه ها در گزارش ها کاملاً مشهود است.


پیشکسوت پرسپولیس در مورد دو مدافع کناری هم گفت: میلاد محمدی در پست مدافع چپ رقیب جدی ندارد، او به بهترین شکل ممکن کارش را انجام می دهد و بی شک بازیکن ثابت ما در روسیه خواهد بود. در سمت راست هم رامین رضائیان در آمادگی کامل به سر می برد اما باید ببینیم کی روش چه تصمیمی می گیرد. آیا او دفاع راست رونده می خواهد یا دفاعی که قابلیت های دفاعی اش بیشتر باشد.


پیوس با اشاره به احتمال بالای بازی کردن امید ابراهیمی در بازی اول مقابل مراکش خاطرنشان کرد: ما سعید عزت اللهی را مقابل مراکش در اختیار نخواهیم داشت و با توجه به مهره هایی که در تیم ملی حضور دارند شانس بازی امید ابراهیمی بیش از سایرین به نظر می رسد. او در لیگ آمادگی خوبی داشت و در دیدارهای تدارکاتی نیز عملکرد موفقی داشته است.


پیشکسوت پرسپولیس در مورد مثلث هجومی تیم ملی نیز گفت: دست کی روش در خط حمله باز است و با توجه به انتخاب هایی که کرده می تواند تنوع زیادی در این پست داشته باشد. جهانبخش، آزمون و طارمی در دیدارهای تدارکاتی در ترکیب ثابت حضور داشته اند و البته مهره های ارزشمندی مثل قوچان نژاد و امیری نیز می توانند کمک حال تیم ملی باشند.

دیدگاه‌ها