کد خبر : 1529925 | 22 خرداد 1397 ساعت 21:36 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

داوودی: به یک تیم نظامی می روم

پول در استقلال خوزستان مال یکسری بازیکن خاص بود

دروازه بان استقلال خوزستان اعلام کرد که از این باشگاه بابت بدهی هایش شکایت می کند.

پول در استقلال خوزستان مال یکسری بازیکن خاص بود

به گزارش "ورزش سه"، گودرز داوودی دروازه بان فصل قبل استقلال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره شکایت از این باشگاه گفت: من قصد شکایت نداشتم و این تصمیمم بخاطر باشگاه، مدیریت و کادرفنی نبود و تنها بخاطر اسم خوزستان که روی تیم است نمی خواستم شکایت کنم اما کار  را به جایی رسانده اند که تنها راه من شکایت است.

 

وی ادامه داد: از همان ابتدای فصل دروغ ها و وعده های پوچ از سوی مدیر آن زمان آقای حیدری و یا کادرفنی به ما داده شد و هیچگاه پولی به ما داده نشد، هروقت پول آمد تنها به عده ای خاص که اعتراض می کردند داده می شد و ما که اعتراض نمی کردیم سرمان بی کلاه ماند.

 

دروازه بان استقلال خوزستان ادامه داد: من سه سال در این تیم هستم و تا کنون نه مصاحبه ای کرده ام و نه حرفی علیه باشگاه زده ام و شاید به همین دلیل پول به من نمی رسید. من ٦٠٠ میلیون طلب دارم اما باید پول توجیبی ام را از خانواده ام بگیرم.

 

وی ادامه داد: ٢٠٠ درصد از قراردادم در سه سال اخیر مانده و راهی به جز شکایت برایم باقی نمانده است، بازهم ممنونیم از آقای سلطانی که تنها در باشگاه قرار دارد، جواب بازیکنان را می دهد اما مدیران اول فصل نمی دانم چرا صحبتی نمی کنند؟ من اول فصل هر روز برای رضایتنامه به باشگاه رفتم اما آقای ویسی و حیدری گفتند پول این فصل و فصل قبلت به طور کامل را می گیری اما چه شد؟ این فصل با من جوری رفتار کردند که انگار به زور در تیم حضور دارم، یادشان بیاید من وقتی از نفت مسجدسلیمان و تیم ملی امید به این تیم آمدم چند پیشنهاد خوب داشتم اما بخاطر خوزستان اینجا را انتخاب کردم، این فصل هم به من رضایت نامه ندادند و اصرار کردند که بمانم اما در نهایتش آنگونه برخورد کردند. اگر ابتدای فصل می گفتند پول نیست شاید مساله فرق می کرد اما آنها گفتند پول نیست و یواشکی به یکسری بازیکن پول دادند، اصلا درست نبود.

 

داوودی در نهایت درباره فصل بعدش گفت: من سنوات تحصیلی ام به پایان رسیده است و مشمول شده ام، به یک تیم نظامی خواهم رفت اما هنوز اینکه در کدام تیم بازی کنم مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها