کد خبر : 1530010 | 23 خرداد 1397 ساعت 11:32 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

سریال جهانگردی والیبالیست ها به روزهای پایانی نزدیک شد

این قسمت؛ مصاف با غول ها در شیکاگو

هفته چهارم لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸ بدون شک سخت ترین نقطه از مسیر پرپیچ و خم این رقابت ها برای بلندقامتان ایرانی است.

این قسمت؛ مصاف با غول ها در شیکاگو

به گزارش "ورزش سه"، نتایج تیم ملی والیبال تا پایان هفته سوم لیگ ملت های ۲۰۱۸ و انجام ۹ بازی قطعا رضایت بخش نبوده واین را مسئولان فدراسیون و کادرفنی تیم ملی هم تایید می کنند.


۶ شکست، ۳ برد و کسب فقط ۹ امتیاز باعث شده تا ایران در آستانه آغاز هفته چهارم لیگ ملت های والیبال در رده یازدهم جدول ۱۶ تیمی این رقابت ها ایستاده باشد. 


خیلی از کارشناسان و مسئولان به مردم وعده دادند به مرور وضعیت بهتر می شود و باید منتظر اتفاقات خوب در هفته های چهارم و پنجم باشیم؛ اما با نگاهی به جدول بازی های هفته چهارم به دشوار بودن کار تیم ملی در شیکاگو پی می بریم. 


بلندقامتان ایرانی روز گذشته به شیکاگو رسیدند و باید در خاک آمریکا طی ۳ روز متوالی ۳ مسابقه سخت و دشوار برابر تیم های آمریکا، لهستان و صربستان برگزار کنند. 


برنامه این ۳ بازی به شرح زیر است: 


شنبه 26 خردادماه: ساعت 3 بامداد: لهستان – ایران
شنبه 26 خردادماه: ساعت 23 و 30 دقیقه: ایران – صربستان
دوشنبه 28 خردادماه: ساعت 3 بامداد: آمریکا – ایران


با نگاهی به سابقه و جایگاه فعلی این تیم ها در جدول به این نکته پی می بریم که سخت ترین نقطه از مسیر پرپیچ و خم لیگ ملت های ۲۰۱۸ انتظار شاگردان کولاکوویچ را می کشد. 


لهستان که اولین حریف ایران در آمریکا است، هم اکنون صدرنشینی دور گروهی لیگ ملت ها را در اختیار دارد و از ۹ بازی گذشته ۸ پیروزی به دست آورده است. 


آمریکا هم با یک برد کمتر نسبت به لهستان در رده چهارم قرار دارد و تیم آماده ای را راهی لیگ ملت های ۲۰۱۸ کرده است. 


صربستان نیز به یکی از تیم های همیشه مدعی قاره اروپا فعلا با ۶ برد در ششم است و برای ماندن در جمع ۶ تیم برتر برای رسیدن به فینال لیگ ملت ها محکوم به شکست دادن تیمی مثل ایران خواهد بود. 


با این وضعیت شاید رویای رسیدن به فینال برای ایران حتی با وجود میزبانی در هفته آخر رنگ باخته باشد؛ اما هفته چهارم می تواند جایی برای رقم زدن شگفتی هایی از سوی بازیکنان جوان کشورمان باشد که مقابل برزیل نشان دادند چنین توانایی دارند. 


مصاف با غول های والیبال جهان در شیکاگو قبل از سفر به تهران و در روزهای پایانی جهانگردی یک ماهه والیبالیست ها از اهمیت بالایی برای کولاکوویچ و تیمش برخوردار خواهد بود.

دیدگاه‌ها