کد خبر : 1530046 | 23 خرداد 1397 ساعت 12:48 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

برنادو سیلوا: بازیکنان جوان او را الگو قرار دهند

تجربه چهار جام‌جهانی رونالدو به کار پرتغال می‌آید

وینگر پرتغالی ها معتقد است بازیکنان جوان دنیای فوتبال باید کریس رونالدو را به عنوان الگوی خود قرار دهند. او در چهارمین جام جهانی شرکت می کند و حرف های بسیاری برای جوانان دارد.

تجربه چهار جام‌جهانی رونالدو به کار پرتغال می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا، هافبک و وینگر راست پرتغالی ها درباره اولین دیدار این تیم برابر تیم ملی اسپانیا گفت: اسپانیا یکی از قوی ترین تیم های فوتبال دنیاست و همین طور قدرتمند نیز باقی خواهد ماند. آنها در این جام جهانی هم مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند اما ما هم با پیراهن تیم ملی پرتغال جاه طلبی های خودمان را داریم.


او ادامه داد: ما باید از آغاز بازی ها نهایت تمرکزمان را روی هدف مان بگذاریم. تا بتوانیم همان نتیجه ای که در ذهن مان است را کسب کنیم. تا جایی که مربوط به من می شود به عنوان یک بازیکن تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم به تیمم کمک کنم و همه تلاش خود را به کار بگیرم تا بتوانم به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.


سیلوا درباره بازیکن بزرگی همچون کریس رونالدو در تیم ملی پرتغال گفت: رونالدو در چهارمین جام جهانی خود قرار دارد. او برای تمام بازیکنان جوان یک الگوی واقعی است چرا که تجربیات مهمی به همراه دارد و می تواند آنها را در اختیار بازیکنان جوان بگذارد.


بازیکن تیم ملی پرتغال ادامه داد: این دوره برای من اولین جام جهانی است و سعی می کنم به حرف بازیکنان باتجربه گوش کنم. بهرحال جام جهانی یک تورنمنت بسیار سریع است و ممکن است اولین اشتباه ما آخرین اشتباه باشد و ما را به خانه بفرستد. این گونه اتفاقات نباید در تیم ما بیفتد و برای این کار تنها می توانیم همه تمرکز و توان خود را روی بازی های پیش رو بگذاریم.

دیدگاه‌ها