کد خبر : 1530060 | 23 خرداد 1397 ساعت 13:45 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

مارادونا تقلب کرد اما دوستش دارم

ویلیامز: امیدوارم هری‌کین قهرمانی بیاورد

خواننده سرشناس موسیقی پاپ و راک بریتانیا یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین افراد حاضر در مراسم افتتاحیه است.

به گزارش" ورزش سه" رابی ویلیامز خواننده مطرح بریتانیایی یکی از دو خواننده ای است که قرار است در مراسم افتتاحیه موسیقی بازی ها را اجرا کند. ویلیامز 44 ساله فردا شب به همراه آیدا گاریفولینا خواننده اپرای روسی و رونالدو بازیکن  بزرگ سال های قبل برزیل کنسرتی سی دقیقه ای را برای حاضران در مراسم افتتاحیه و میلیون ها بیننده تلویزیونی اجرا خواهد کرد. ویلیامز درباره این مراسم و اینکه بهترین موسیقی فوتبالی که شنیده است کدام بوده گفت:« راستش بهترین اجرای آهنگ فوتبالی که در ذهنم ثبت شده موسیقی است که بازیکنان تیم ملی انگلستان در سال 90 خواندند و جان بارنز( مهاجم آن زمان لیورپول و تیم ملی) روی آن لب خوانی کرد.»


او که یکی از هواداران سرسخت فوتبال هم هست درباره جام جهانی گفت:«  امیدوارم این بار هری کین برای ما یک قهرمانی بیاورد اما بهترین بازیکن فوتبال انگلیسی که من در عمرم دیده ام پل گاسکوئین است.» او افزود:« البته عشق دوران کودکی و نوجوانی من دیه گو مارادونا بود و از همان زمان من طرفدار بزرگ او هستم. هرچند در بازی های جام جهانی 1986 با تقلب باخت تیم ما را رقم زد.»

 

1309346


ویلیامز در ادامه اضافه کرد:« من هر شب فوتبال بازی می کنم و به این ورزش علاقه زیادی دارم. در لس آنجلس زمین خیلی خوبی داریم که در آن بازی می کنیم.»


رابی ویلیامز در حالی در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه یکی از خواننده های مراسم افتتاحیه است که چندی قبل موسیقی «یک میهمانی به سبک روسی» که درونمایه ای طنز داشت در روسیه خبرساز شد و حتی گفته می شد او برای حضور در این کشور و اجرا در افتتاحیه به مشکل برخواهد خورد. در جام جهانی 2014 جنیفرلوپز خواننده سرشناس موسیقی پاپ اجرای این برنامه را به عهده داشت.

 

1309345

دیدگاه‌ها