کد خبر : 1530064 | 23 خرداد 1397 ساعت 14:55 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

سانه باید یاد بگیرد کنار تیم تمرین کند

گفت و گوی اختصاصی ورزش سه با ینس نووتنی

مدافع سابق تیم ملی آلمان در حاشیه تمرین این تیم گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ورزش سه داشت

گفت و گوی اختصاصی ورزش سه با ینس نووتنی

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی آلمان که روز گذشته وارد روسیه شد، امروز جلسه عمومی تمرین خود را با حضور جمع زیادی از هواداران و اصحاب رسانه برگزار کرد. یکی از تماشاگران ویژه تمرین امروز ژرمن‌ها ینس نووتنی، مدافع سابق مانشافت بود که به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد.


نوونتی که در جام جهانی ۲۰۰۲ با تیم ملی آلمان به دیدار نهایی رسید در پاسخ به سوالی در مورد شرایط آمادگی این کشور و شانس تکرار عنوان قهرمانی گفت: آنها بهتر و بهتر می‌شوند و خود را مهیای این می‌کنند که به بهترین شرایط آمادگی برسند. تک تک بازیکنان در تلاشند برای بهتر شدن تا جام را در‌ بهترین فرم آغاز کنند.


وی ادامه داد: فکر کنم شانس تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی خیلی زیاد باشد. اما این را باید در نظر بگیرید که سایر تیم ها فرانسه، انگلیس و اسپانیا هم تیم‌های قدرتمندی هستند و مطمئنا جام بسیار دشواری برای آلمان خواهد بود.


نووتنی همچنین در مورد تصمیم جنجالی یواخیم لو برای خط زدن لروی سانه گفت: فکر می کنم در برنامه‌های یواخیم لو، سانه بازیکن شماره ۱۴، ۱۵ و یا ۱۶ بود و در ترکیب اصلی قرار نمی‌گرفت. با توجه به روحیه تیمی او چنین تصمیمی گرفت و این به خاطر کیفیت سانه نبود چون لروی سانه از کیفیت بالایی برخوردار و بازیکن ویژه ای است. باید یاد بگیرد که چطور در کنار زمین تمرین کند.


او در پاسخ به این سوال که آیا باید منتظر یک سورپرایز در ترکیب اصلی آلمان باشیم گفت:نه، سورپرایزی نخواهیم داشت و همان بازیکنان اصلی بازی می‌کنند. همان ۱۱-۱۲ بازیکنی که در دیدارهای اخیر بازی کردند و فکر نمی‌کنم اتفاق غافلگیرکننده‌ای بیفتد.


سوال آخر‌ از مدافع سابق لورکوزن در مورد دروازه‌بان اصلی ژرمن‌ها برای جام جهانی بود که او تایید کرد مانوئل نویر از ابتدا بازی خواهد کرد.

 

1309348

 

دیدگاه‌ها