کد خبر : 1530076 | 23 خرداد 1397 ساعت 15:57 | 67.6K بازدید | 0 دیدگاه

با قراردادی یک ساله؛

محمد عباس‌زاده بالاخره تمدید کرد (عکس)

محمد عباس زاده علیرغم گمانه زنی هایی که وجود داشت، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با نساجی مازندران تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر صحبت های زیادی در مورد محمد عباس زاده و تمدید قرارداد این بازیکن وجود داشت. در واقع صحبت هایی در مورد رقم قرارداد درخواستی عباس زاده به وجود آمده بود که موجب ناراحتی این مهاجم ارزشمند قرمزپوشان مازندرانی شده بود، اما پس از مشخص شدن تکلیف علی امیر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران این باشگاه حضور بسیار فعالی در بازار نقل و انتقالات داشته و دقایقی پیش با کلیدی ترین بازیکن فصل گذشته خود به مدت یک سال تمدید کردند.


عباس زاده البته در نیم فصل مسابقات سال گذشته لیگ یک از سایپا به نساجی پیوست تا این تیم را به لیگ برتر بیاورد؛ ماموریتی که با به ثمر رساندن 14 گل طی 17 مسابقه نیم فصل دوم به طور کامل انجام شد تا مهاجم سابق پرسپولیس به محبوب ترین چهره میان مردم قائمشهر تبدیل شود.


گفتنی است پس از اینکه مدیران نساجی با جواد نکونام تمدید کردند، امید سینک، حامد لک، نیما میرزاد، حمید دیوسالار، شاهین مجیدی، فرشاد فرجی و محمد آبشک هم طی روزهای گذشته به این تیم اضافه شدند و حالا با تمدید قرارداد با یکی از مهم ترین مهاجمان لیگ، به نظر می رسد نساجی مازندران یکی از منسجم ترین تیم های لیگ هجدهم باشد.

 

1309375

دیدگاه‌ها