کد خبر : 1530078 | 23 خرداد 1397 ساعت 15:10 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد فقط خروجی دارد؛

فولاد فقط نقل؛ هواداران در انتظار انتقال!

عبدالله ناصری نیز به مانند رحیم زهیوی، حامد لک، آرش افشین و محمد اهل شاخه از فولاد خوزستان جدا شد.

فولاد فقط نقل؛ هواداران در انتظار انتقال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان با هدف قهرمانی برای لیگ هجدهم کار خود را با سید سیروس پورموسوی ادامه خواهد داد و ٢ یا ٣ تغییر در کادرفنی این تیم انجام خواهد شد اما حضور مجید باقری نیا به عنوان سرپرست، سعید اخباری به عنوان کمک مربی و همچنین اضافه شدن مربی خارجی به نیمکت قطعی شده است.


بازیکنانی چون حسن بیت سعید، سینا مریدی، میلاد بدرقه، فرشاد جانقزا، فرزاد جعفری،مجتبی حقدوست، احسان مرادیان، فرشاد سالاروند، هادی حبیبی نژاد و صابر حردانی با این تیم قرار داد دارند و البته سینا مریدی و میلاد بدرقه اعلام کرده اند بدنبال دریافت رضایت نامه برای جدایی هستند و همچنین ممکن است از این لیست بازیکن یا بازیکنانی توسط سرمربی برای فصل آتی خط بخورند.


فولادی ها تا کنون با بازیکنانی چون نوید عاشوری، ایوب والی، عبدالله کرمی وارد مذاکره شده اند اما هنوز تمدید قرارداد هیچکدام برای فصل بعد نیز قطعی نشده است. وضعیت احمد عبدالله زاده، یوسف وکیا، شیرزادی، ایمان مبعلی نیز همچنان نامعلوم است.

 

تا کنون بازیکنانی چون رحیم زهیوی، حامد لک، امیر ذلیکانی، عبدالله ناصری، آرش افشین، محمد اهل شاخه از فولاد جدا شده اند و قطعا به این لیست تعدادی دیگر افزوده می شود.


همچنین صحبت های زیادی در زمینه بازیکنان ورودی فولاد نیز می شود، از محمد قاضی، بختیار رحمانی، شیمبا، مهدی زبیدی، عقیل کعبی، میثم دورقی، عیسی آل کثیر به عنوان بازیکنان ورودی احتمالی فولاد یاد می شود اما مدیران فولاد با سکوت در این زمینه شایعات را بیش تر کرده اند تا هواداران فولاد از وضعیت کنونی تیمشان بی اطلاع باشند.

 

شنیده می شود که تعیین مدیرعامل تیم  به بعد از پایان نقل و انتقالات تیم و پیش از شروع فصل موکول شده،  قطعا مدیرعاملی که فصل بعد قرار است تا جوابگوی سوالات هواداران باشد باید این روزها در روند بازیکن گیری تیمش نقش داشته باشد.

 

قرار است تیم فولاد تمریناتش را از روز شنبه در زمین اختصاصی خود شروع کند و پس از ١٠ روز برای اردوی شهرکرد به این شهر خوش آب و هوا سفر کند.

دیدگاه‌ها