کد خبر : 1530126 | 23 خرداد 1397 ساعت 18:52 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

جیان لوکا روکی از ایتالیا

قاضی دیدار اسپانیا و پرتغال معرفی شد

کمیته داوران فدراسیون بین المللی فوتبال، علاوه بر معرفی داور دیدار ایران و مراکش، قاضی دیدار حساس دو همگروهی ایران یعنی بازی پرتغال و اسپانیا را نیز معرفی کرد.

قاضی دیدار اسپانیا و پرتغال معرفی شد

به گزارش  "ورزش سه"، در حالی که عدم معرفی داوران دو دیدار روز جمعه از گروه دوم رقابت های جام جهانی کم کم نگران کننده می شد کمیته داوران فدراسیون بین المللی فوتبال در آخرین دقایق باقی مانده اقدام به معرفی داوران دو دیدار مورد نظر کرد.


علاوه بر قضاوت دیدار ایران و مراکش که در مطلبی جداگانه مورد بررسی قرار گرفته است با اعلام فیفا داوری بازی حساس دو تیم پرتغال و اسپانیا نیز به داوری ایتالیایی به نام جیان لوکا روکی سپرده شد.


از جمله قضاوت های مهم جیان لوکا روکی در یک سال اخیر می توان به داوری دیدار دو تیم آرسنال و آتلتیکو مادرید در نیمه نهایی لیگ اروپا اشاره کرد. او علاوه بر این بازی، دیدار مهم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن را نیز سوت زد.


این داور 44 ساله ایتالیایی از سال 2003 قضاوت از سری D لیگ ایتالیا را آغاز کرد و سپس توانست خود را به سری A برساند. او از سال 2008 نیز به عنوان یکی از داوران الیت فوتبال ایتالیا وارد لیست فیفا برای قضاوت بازی های بین المللی شد.

 

ارنیتو دی لیبراتور و مائورو تونولینی دو کمک داور ایتالیایی حاضر در بازی های جام جهانی هستند که روکی را در قضاوت دیدار مهم اسپانیا و پرتغال همراهی می کنند.

دیدگاه‌ها