کد خبر : 1530170 | 23 خرداد 1397 ساعت 21:13 | 72.4K بازدید | 0 دیدگاه

هیه رو: دست من بود زیدان سرمربی اسپانیا می شد!

فرناندو هیه رو، سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا انتخاب شدن برای این پست را اتفاقی زیبا دانست.

هیه رو: دست من بود زیدان سرمربی اسپانیا می شد!

به گزارش "ورزش سه"، تنها ساعتی بعد از برکناری خولن لوپتگی، فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت در جام جهانی این فرناندو هیه رو باشد که هدایت لاروخا را بر عهده داشت باشد و او نیز در اولین کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

 

فرناندو هیه رو در مورد انتخاب به عنوان سرمربی لاروخا گفت: "اگر دست من بودم هدایت تیم ملی را به زیدان می سپردم. لحظه ای زیبا و چالشی هیجان انگیز پیش روی من است. لوپتگی عملکرد بسیار خوبی داشت و من برایش بهترین را آرزو دارم. بازیکنان شجاعی در اختیار داریم و این تصمیم خیلی سریع گرفته شد.

 

1309507

 

نمی توان کار 2 ساله را طی 2 روز انجام داد و ما باید باهوش عمل کنیم و باید سعی ما بر آن باشد که در 3 دیدار مرحله گروهی قوی ظاهر شویم. من دوست دارم تیمم نمایش زیبایی ارائه داده، مالک توپ باشد و در هر دیدار 3 یا 4 گل به ثمر برساند. من تنها یک سال سابقه مربیگری دارم اما 30 سال است که دارم در فوتبال فعالیت می کنم.

 

ما می خواهیم در جام جهانی رقابت کنیم. بازیکنان هیجان زده هستند و ما قصد داریم با تمرکز فراوان از این موقعیت استفاده کنیم. هدف اول من پرتغال است و بعد از آن بازی به بازی پیش می رویم و مردم و کل کشور ما هیجان زیادی برای جام جهانی دارند.

 

اگر بخواهیم به گذشته فکر کنیم مسیر غلطی را طی خواهیم کرد. ما باید مثبت اندیش و آرام باشیم زیرا ما همه ابعاد لازم برای حضور در رقابتی که فقط هر 4 سال یک بار برگزار می شود را دارا هستیم. من و لوپتگی مکالمه دوستانه ای داشتیم و بعد از آن نیز با هم خداحافظی کردیم.

 

1309511

 

بازیکنانی حرفه ای در اختیار دارم و اگر به موفقیت ایمان نداشتم این پیشنهاد را قبول نمی کردم. من پیام مثبتی از بازیکنان دریافت کردم و آنها نگاهی مثبتی به شرایط داشتند. پاسخی در مورد رفتار باشگاه رئال مادرید ندارم زیرا وظیفه من آماده کردن بازیکنان است. به هواداران می گویم که آرامش و اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و بدانند ما با تمام قدرت تلاش خواهیم کرد. تعداد زیادی از اعضای کادر فنی با ما هستند و من فیلم بازی رقبا تماشا کرده ام. فرصت زیادی تا بازی با پرتغال نداریم و نمی توان تغییرات زیادی ایجاد کرد.

 

من در تعداد جلسات تمرینی زیادی از تیم حضور داشته ام اما کلید موفقیت ایجاد حداقل تغییر ممکن است. وقتی به من پیشنهاد هدایت اسپانیا داده شد 3 گزینه پیش رو داشتم؛ پاسخ منفی، ترک اردو و دیگری پاسخ مثبت و برداشتن قدمی برای پیشرفت فوتبال اسپانیا.

 

پاسخی که از بازیکنانم گرفتم بسیار مثبت بود. اسپانیا تیمی متحد است که بر اهداف خود آگاده بوده و من اطمینان دارم آنها با تمام توان و 100 درصد قدرت بازی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها