کد خبر : 1530306 | 24 خرداد 1397 ساعت 13:23 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

گوگل حال و هوای جام جهانی پیدا می‌کند

بزرگترین موتور جستجوی دنیا به بهانه‌ی جام جهانی، طرحهای گرافیکی 32 هنرمند از کشورهای حاضر در جام جهانی را به همراه لوگوی خود به نمایش خواهد گذاشت.

گوگل حال و هوای جام جهانی پیدا می‌کند

به گزارش ورزش سه، گوگل اعلام کرده با توجه به اینکه جام جهانی از امروز آغاز شده و تا یک ماه مهمان صفحه‌های تلویزیونی خواهد بود، غول ارتباطات آمریکایی قصد دارد با اقدامی تصویری به استقبال این رویداد برود. 


البته انتظار می‌رفت که گوگل نسبت به بزرگترین رقابت ورزشی دنیا بی‌تفاوت نباشد. 


به جز مدعیان همیشگی جام جهانی مثل آلمان، این بار تیم‌های کمتر شناخته‌شده و تازه‌واردی مثل ایسلند و پاناما هم در رقابتها حضور دارند که از بوجود آمدن صحنه‌هایی پر نقش و نگار در تورنمنت امسال خبر می‌دهد. 


گوگل در آستانه‌ی دیدار افتتاحیه، اولین مجموعه از دودل‌ها یا طرح‌های گرافیکی مخصوص خود را به نمایش گذاشته. دودل پر از شکل و رنگ امروز گوگل، کولاژی است تحسین‌آمیز از فرهنگ و مشخصات منحصربفرد تک‌تک کشورهای حاضر در جام جهانی. 

 

1309650


این طرح توسط هنرمندان مهمانی از همه‌ی کشورهای حاضر در تورنمنت طراحی شده. گوگل در وبلاگ خود از همه خواسته در طول برگزاری جام هر 32 دودل را تماشا کنند که هر کدام تفسیر یک هنرمند از فوتبال و فرهنگ در کشورش را به نمایش می‌گذارد. 


طرح امروز کولاژی است که چشم‌اندازی از 32 طرحی که در روزهای آینده به نمایش درخواهد آمد را مقابل چشم جهانیان می‌گذارد. 


بر اساس اعلام گوگل هنرمندی که به نمایندگی از ایران در این برنامه شرکت داشته و طرح کشورمان را خلق کرده، راشین خیریه بوده.

دیدگاه‌ها