کد خبر : 1530346 | 24 خرداد 1397 ساعت 16:56 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

به بهانه افتتاحیه جام جهانی!

هرآنچه باید از افتتاحیه 2018 روسیه بدانید!

در مقاله زیر به بررسی چندنکته مهم در رابطه با افتتاحیه جام جهانی 2018، مهمترین رویداد فوتبالی جهان می‌پردازیم.

هرآنچه باید از افتتاحیه 2018 روسیه بدانید!

مراسم افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه لوژینکی شهر مسکو، برگزار می‌شود و پس از مراسم، بازی افتتاحیه جام مابین تیم ملی روسیه میزبان و تیم ملی عربستان سعودی برگزار می‌شود. در هنگام برگزاری این مراسم، در میدان معروف سرخ روسیه، یک کنسرت برگزار می‌شود که اتفاقا از همین حالا با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است. زمان برگزاری مراسم اصلی، تنها نیم ساعت پیش از شروع بازی دو تیم خواهد بود. 


افتتاحیه جام جهانی روسیه برروی بخش‌هایی مانند موسیقی و حرکات مربوط به آن، متمرکز است و رابی ویلیامز، مجری برنامه افتتاحیه جام جهانی است. حدود 500 رقصنده، ژیمناستیک‌کار و ترامپولین‌کار در این مراسم حضور خواهند یافت. در این مراسم درباره فرهنگ ملی روسیه نیز توضیحات مفیدی ارائه داده خواهد شد.


مجری اصلی این برنامه، رابی‌ویلیامز، ستاره مشهور  و هنرمند انگلیسی است و آیدا گاروفولینا، خواننده مشهور روس‌ها نیز او را در امر مجری‌گری یاری می‌کند. از سوی دیگر آهنگ رسمی جام جهانی تحت عنوان Live It UP نیز به طور رسمی رونمایی خواهد شد و سه خواننده این اثر، ویل اسمیت، نیکی جم و ارا ایسترفی، به اجرای آن در مقابل دیدگان حضار خواهند پرداخت. 


از سوی دیگر، باتوجه به تمرکز بسیار زیاد این دوره بر حرکات موسیقایی، پلاسیدو دومینگو و پروویان تونر نیز اجرای موسیقی در این مراسم مهم را برعهده خواهند داشت. این تمامی اخبار و اطلاعات موجود در رابطه با افتتاحیه مهمترین تورنمت فوتبال در دنیاست!

دیدگاه‌ها