کد خبر : 1530355 | 24 خرداد 1397 ساعت 16:15 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

هخامنش: سرجیو از حضورم در آبادان خوشحال است

بازیکن جدید صنعت نفت آبادان می گوید که با ناراحتی از خونه به خونه جدا شده است.

هخامنش: سرجیو از حضورم در آبادان خوشحال است

به گزارش "ورزش سه"، وفا هخامنش مدافع فصل گذشته خونه‌به‌خونه در خصوص اتفاقاتی که برای این تیم دسته اولی رخ داد و پیوستن به جمع برزیلی‌های آبادان می‌گوید: نه فقط من بلکه تمام بازیکنان خونه‌به‌خونه تمام تلاششان را کردند تا این تیم لیگ‌برتری شود و پس از آن اتفاقاتی که در روز پایانی لیگ رقم خورد همه منتظر اعلام رای کمیته انضباطی بودند که آنقدر امروز و فردا شد که بازیکنان تصمیم گرفتند این تیم را ترک کنند و با تیم‌های جدیدشان قرارداد امضا کنند.

 

وی افزود: چون می‌خواستم امسال لیگ‌برتر را تجربه کنم مجبور به جدایی از جمع بابلی‌ها شدم و با وجود علاقه‌ای که به مردم این شهر داشتم و زحماتی که مسئولین این تیم در طی این مدت برایم گرفتند با ناراحتی از این شهر و تیم خداحافظی کردم و به آبادان آمدم.

 

او در ادامه گفت: از بین پیشنهاداتم صنعت را انتخاب کردم چون این تیم برزیل فوتبال ایران است و هواداران بیشماری در فوتبال دارد. مردم از بازیکنان تیمشان حمایت می‌کنند و در کل شرایط را در اینجا خوب دیدم برای همین به آبادان آمدم.

 

هخامنش که عقد قراردادش با صنعت با سرمربی انتخابی این تیم همراه شده بود در این خصوص می‌گوید: این موضوع باعث خوش‌شانسی من بود که در روزی که سرمربی تیم برای عقد قرارداد به باشگاه آمده بودم من هم همان روز قراردادم امضا شد. با او صحبت‌هایی هم انجام دادیم که ایشان به من گفتند نظر مثبتی روی انتخاب من داشتند و کاملا روی من شناخت داشت. وقتی من قراردادم را با صنعت امضا کردم لبخند و رضایت ایشان را هم کنار خود احساس کردم.

دیدگاه‌ها