کد خبر : 1530389 | 24 خرداد 1397 ساعت 18:50 | 64K بازدید | 0 دیدگاه

کی روش همیشه سورپرایز دارد اما ...

رنار:فردا مشخص می‌شود ایران آماده است یا ما

سرمربی تیم ملی مراکش موفقیت در مرحله گروهی را در گروه برتری برابر ایران می‌داند.

رنار:فردا مشخص می‌شود ایران آماده است یا ما

 

به گزارش "ورزش سه"، هروه رنار در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل تیم ملی ایران گفت: ما با سه تیم در مرحله گروهی بازی خواهیم داشت؛ سه تیمی که در رده‌بندی فیفا از ما بالاتر هستند ولی ما خودمان را برای رقابت با آنها آماده کرده‌ایم؛ هر سه مسابقه مرحله گروهی برای ما اهمیت دارد و از تمام آنها امتیاز می‌خواهیم چراکه مهم است.

 

او ادامه داد: برای اینکه مشکلی در کارمان به وجود نیاید و امید بیشتری داشته باشیم، باید در مسابقه اول برابر ایران به پیروزی برسیم.

 

سرمربی مراکش اضافه کرد: بازی بزرگی برابر اسپانیا داریم و چند ساعت سخت در بازی با آنها خواهیم داشت؛ من کارم را از 20 سال پیش آغاز کردم؛ جایی که آخرین بار مراکش به جام جهانی راه یافت؛ شما گاهی شکست می‌خورید و گاهی مثل الان پیروز می‌شوید و باید از آن لذت ببرید.

 

رنار تصریح کرد: نمی‌دانم متوجه شدید چه گفتم یا نه؛ شاید فرصت زیادی پیدا نکردیم و از آن لذت نبردیم ولی من به بازیکنان یادآوری کردم که این جام جهانی است و شاید پنج دقیقه فرصت داشته باشید و باید از این زمان کم برای نقش‌آفرینی موثر برای کشور استفاده کنید؛ باید تلاش کنیم از فرصت و شانسی که در اختیارمان قرار گرفته است؛ خیلی از بازیکنان ذخیره هستند ولی باید تلاش کنند.

 

او درباره حمایت هلندی‌ها از تیم ملی مراکش در جام جهانی گفت: امروز این پیام را دریافت کردم؛ بنابر این برای مراکش و البته خودم خیلی خوشحال شدم؛ می‌دانم چرا هلند از مراکش حمایت می‌کند؛ خیلی از بازیکنان لیگ این کشور در تیم ما هستند و شاید این دلیل حمایت باشد که از آن خوشحال هستم.

 

سرمربی تیم ملی مراکش در خصوص برنامه‌شان برای مهار سردار آزمون عنوان کرد: نخستین بار نیست که برابر یک بازیکن باید تلاش کنیم؛ او بازیکن خوبی است ولی ما هم مهاجمان خوبی داریم و فردا باید از بازیکنان گلزن خود سود ببریم.


رنار با بیان اینکه آقای کی‌روش همیشه پُر از سورپرایز است، گفت: او دوست دارد مردم را سورپرایز کند، اما وقتی تیم‌های حریف ما انتخاب شدند، ما کاملا آنها را آنالیز کردیم و مسابقات آنها را مورد بررسی قرار دادیم؛ فردا مشخص می‌شود چه تیمی آماده است؛ هر تیمی جدی‌تر کار کند، مطمئنا برنده خواهد بود ولی واقعیت این است ایران بازی تدارکاتی زیادی نداشته و کارش برابر حریفان مشخص نیست.

 


او درباره دعوت دوباره از حکیم زیش ابراز کرد: برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوار هستم تیم خوبی انتخاب کند؛ در گذشته مشکلاتی با یکدیگر داشتیم ولی او بازیکن خوبی است و برای منِ مربی اهمیت دارد که چنین بازیکنی داشته باشم؛ او در مرحله انتخابی خیلی موثر کار کرد، بازیکن فوق‌العاده‌ای است و نقش مهمی ایفا می‌کند.


سرمربی تیم ملی مراکش با اشاره به بهره بردن از سه مهاجم گفت: ما بازیکنان هجومی زیادی داریم که از کیفیت متفاوتی برخوردار هستند؛ نقطه قوت مهاجمان و نقاط ضعف حریفان را شناسایی می‌کنیم و ترکیب را اعلام خواهیم کرد؛ سعی داریم کار را برای مدافعان ایرانی سخت کنیم؛ خوب است که ما سه مهاجم داشته باشیم تا بتوانیم برنامه متفاوتی علیه آنها ارائه دهیم.


رنار تاکید کرد: ما به سطحی که می‌خواستیم در مرحله مقدماتی رسیدیم و در بازی‌های دوستانه به هدف و آمادگی مد نظرمان دست پیدا کردیم؛ نتایج بازی‌های دوستانه اهمیتی ندارد و فقط برای آماده‌سازی است؛ مشکل خاصی در تیم ما نیست و همه آماده هستند؛ من به‌عنوان مربی خوشحال هستم؛ باید ببینیم در واقعیت این جدال‌های حساس چه نتیجه‌ای رقم خواهد زد.

 

رنار یادآور شد: فکر می‌کنم هافبک‌های ایران قوی و دارای کیفیت بالایی هستند؛ خط حمله ایران هم قدرت زیادی دارد که از یک مهاجم با کیفیت هم بهره می‌برند که خیلی خطرناک است و البته ضعف‌هایی هم دارد؛ بنابر این ما تمرکزمان را مثل گذشته حفظ می‌کنیم؛ ما یک تیم آماتور فرعی نیستیم و ما هم نقاط قدرت و ضعف‌هایی داریم.

 

 

دیدگاه‌ها