کد خبر : 1530420 | 24 خرداد 1397 ساعت 20:25 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

پرتغال کاندیدای جدی قهرمانی است

موتینیو: بی توجه به شرایط اسپانیا، پیروزی می خواهیم

هافبک خوش تکنیک و باتجربه پرتغال از اهداف بالای تیمش در جام جهانی صحبت کرد.

موتینیو: بی توجه به شرایط اسپانیا، پیروزی می خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا در سوچی، پرتغال و اسپانیا به مصاف هم خواهند رفت. اسپانیا پس از اخراج لوپتگی در شرایط خاصی قرار دارد و باید دید برابر پرتغال، قهرمان اروپا، چه نتیجه ای کسب خواهد کرد.

 

 

1125834

 

 

موتینیو، ستاره پرتغال که در عضویت موناکو قرار دارد، در نشست خبری این بازی گفت:« فکر نمی کنم شرایط اسپانیا تحت تاثیر اخراج لوپتگی قرار گرفته باشد. این مساله از نظر من بی اهمیت است و اسپانیا هفته هاست که خود را برای جام جهانی آماده کرده و تیمی کاملا متحد است. اسپانیا یک سبک بازی کاملا تعریف شده ومشخص دارد و شرایط کنونی هیچ تاثیری روی آنها نگذاشته است.»

 

وضعیت پرتغال:« کاملا روی اهداف مان در جام جهانی تمرکز کرده ایم. در این مدت، تمرینات سختی را پشت سر گذاشته ایم و بدون اینکه نگران چیزی باشیم، با اتحاد، قصد رسیدن به مراحل بالاتر را داریم. هدف، رقم زدن یک جام جهانی بزرگ است و بدون توجه به شرایط فعلی اسپانیا، فقط برای پیروزی وارد زمین خواهیم شد.»

 

مدعی قهرمانی:« از حیث افتخارات و تاریخ، مدعیان قهرمانی، همان همیشگی ها هستند ولی پرتغال را هم فراموش نکنید. ما کاندیدای جدی قهرمانی هستیم. ما یک تیم متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان هستیم که جاه طلبی فراوانی دارد.»

 

 

دیدگاه‌ها