کد خبر : 1530797 | 25 خرداد 1397 ساعت 23:49 | 67.8K بازدید | 0 دیدگاه

دو بازی داریم و یک امتیاز می‌خواهیم؛

طارمی: گل به خودی نمی‌شد، من می‌زدم

مهاجم تیم ملی ایران امیدوار است با کسب امتیاز برابر اسپانیا یا پرتغال به مرحله دوم جام جهانی صعود کنند.

طارمی: گل به خودی نمی‌شد، من می‌زدم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی بعد از پیروزی تیم ملی ایران مقابل مراکش در جمع خبرنگاران گفت: دقایق ابتدایی بازی خوب نبود چون تیم ما استرس داشت و تمام تیم‌های بزرگ دنیا هم در جام جهانی استرس دارند؛ در دقایق اول خوب نبودیم ولی خدا را شکر رفته رفته بهتر شدیم و موقعیت ‌های گلزنی داشتیم؛ خدا را شکر توانستیم در نیمه دوم با بازی خوب که با گل همراه شد، برنده شویم.

او در مورد وضعیت مصدومیتش اظهار کرد: از ناحیه کمر مصدومیتی دارم که امروز هم به زور بازی می‌کردم ولی ان‌شاالله که بهتر شود و بتوانم به تیم کمک کنم؛ همین که تیم برنده شود، ارزش دارد و امیدوارم همین نتایج ادامه داشته باشد.

مهاجم تیم ملی ایران درباره شانس گلزنی‌ای که در لحظه گل به خودی بازیکن مراکش داشت، گفت: پشت بازیکن مراکش بودم ولی او گل به خودی زد که اگر این کار را نمی‌کرد، من گل می‌زدم.

طارمی با اشاره به دیدار بعدی ایران مقابل اسپانیا ابراز کرد: اسپانیا تیم خوب و بزرگی است ولی ما هم تیم ایران هستیم و آمده‌ایم شگفتی بسازیم و خودمان را به همه ثابت کنیم؛ دست و پا بسته نیستیم و برنامه‌هایی داریم که ان‌شاالله به پیروزی برسیم یا اگر نشد، مساوی کنیم و اگر باز هم نشد و باختیم، بازی آبرومندانه‌ای ارائه دهیم تا دل مردم شاد شود؛ اما امیدوارم مساوی کنیم.

او درباره شانس صعود ایران از مرحله گروهی گفت: چرا شانس نداشته باشیم؟ سه امتیاز گرفتیم و دو بازی دیگر داریم که با یک مساوی می‌توانیم صعود کنیم و ان‌شاالله که بتوانیم.

دیدگاه‌ها