کد خبر : 1530876 | 26 خرداد 1397 ساعت 11:13 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی کرواسی - نیجریه

دو تیم کرواسی و نیجریه، امروز در ورزشگاه کالینگراد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی کرواسی - نیجریه

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که شانس پیروزی کرواسی برای این بازی بیشتر از حریف خواهد بود، ولی عقاب ها تیم دست و پا بسته ای نیستند. هر دو تیم به دنبال این هستند که شروع خوبی در جام جهانی داشته باشند.  در حالی که آرژانتین، شانس اصلی صعود از گروه است، رقابت بین دیگر تیم‌ها برای صعود به شدت نزدیک خواهد بود که از دیدار امروز بین کرواسی و نیجریه، این رقابت آغاز خواهد شد.

 

اخبار تیم‌ها

دو تیم مصدوم خاصی برای این دیدار نخواهند داشت، به جز لئون بالوگون از نیجریه که مشخص نیست در این بازی حضور خواهد داشت یا نه. او در تمرین آخر تیمش نیز غایب بود. کلیچی ایهیناچو و احمد موسی، احتمالا نیمکت نشین خواهند بود و ایگالو در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. همچنین ویلفرد اندیدی نیز مشکلی برای همراهی تیمش در این دیدار نخواهد داشت.

 

 

989393

 

پیش نمایش‌

جام جهانی 2018 روسیه احتمالا آخرین فرصت برای نسل طلایی کرواسی متشکل از لوکا مودریچ، ایوان راکیتیچ، ودران کرلوکا و ماریو مانژوکیچ خواهد بود. از این رو، آنها انگیزه های بسیار بالایی برای درخشش در این رقابت ها خواهند داشت. کرواسی تیم با تجربه ای را راهی جام کرده  و در مقابل، نیجریه جوان ترین تیم جام جهانی است. با این حال کرواسی همواره در دیدارهایی که حریف خط میانی خوبی در اختیار داشته، دچار مشکل شده است و در 10 بازی خود در مقدماتی جام جهانی، تنها 15 گل به ثمر رسانده است که این آمار از تمام تیم‌های اروپایی صعود کرده به روسیه ضعیف تر است. با این حال آنها تنها 4 گل دریافت کرده اند که فقط دو تیم اروپایی آمار بهتری از آنها دارند.

 

پیش بینی

با توجه به اینکه نیجریه در 5 بازی اخیرش تنها 6 گل زده و 3 گل دریافت کرده، می‌توان حدس زد که فرم این تیم دچار افت شده و احتمالا در جام جهانی نیز همین روند، شاید با تغییراتی اندک ادامه پیدا کند. در هر صورت، کارشناسان شانس بیشتری برای کرواسی که 14 بازی از 17 بازی اخیرش را با پیروزی پشت سر گذاشته، قائل هستند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1310370

دیدگاه‌ها