کد خبر : 1530929 | 26 خرداد 1397 ساعت 14:33 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

کرمی: کی‌روش برای ضربات آزاد برنامه داشت

سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان گفت: کی روش برای ضربات ایستگاهی برنامه داشته و در چند سال مربیگری ایشان در تیم ملی هم در بخش دفاعی و هم حمله همیشه در این نوع ضربات با برنامه بوده ایم.

کرمی: کی‌روش برای ضربات آزاد برنامه داشت

فرشاد کرمی سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان کشورمان به "ورزش سه" گفت : این پیروزی نتیجه همدلی مردم و همه برای تیم ملی بود و همه دیدیم که بازیکنان با انرژی و روحیه مضاعف از هیچ تلاشی دریغ نکردند و بازیکنان ایران با اجرا درست استراتژی کادر فنی تیم ملی در  زمان های مختلف بازی به خوبی مراکش را کنترل  کردند و در نهایت به پیروزی رسیدیم.


کرمی در مورد گل به خودی مراکش گفت: در ضربات ایستگاهی وقتی یک تیم دفاع میکند در مدرن ترین روش از میکس دفاع منطقه ای یا همان zonal و نفر به نفر باید استفاده کند، مراکش در صحنه گل این روش را بصورت ناقص اجرا کرد و دو زون مهم که یکی کنج شش قدم رو به توپ و دیگری منطقه نقطه پنالتی تا کنج شش قدم بود را با یک بازیکن فقط پوشش داده بود و بازیکنان ایران در یک کار تمرین شده به این فضا هجوم بردند و حتی یارگیرهای مستقیم خود را نیز رد کردند که این باعث فشار روی بهادوز مدافع مراکش شد و با یک اشتباه محاسباتی منجر به گل به خودی شد. این گل نه تنها یک اشتباه فردی بود بلکه مجموعه ای از عوامل که در بالا به آن اشاره شد در آن نقش داشتند. مشخص است که کی روش برای ضربات ایستگاهی برنامه داشته و در چند سال مربیگری ایشان در تیم ملی هم در بخش دفاعی آن و هم حمله همیشه در این نوع ضربات با برنامه بوده ایم.

 

ایران - مراکش در جام جهانی 2018 روسیه

 

تحلیل ایران و مراکش در جام جهانی 2018 روسیه

دیدگاه‌ها