کد خبر : 1531036 | 26 خرداد 1397 ساعت 19:01 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیری: می‌خواهیم مقابل اسپانیا شگفتی‌خلق کنیم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران از عزم ملی پوشان برای کسب نتیجه شگفت انگیز مقابل اسپانیا خبر داد.

امیری: می‌خواهیم مقابل اسپانیا شگفتی‌خلق کنیم

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری در اولین تمرین تیم ملی پس از برد تاریخی مقابل مراکش اظهار داشت: تمام تلاش ما در بازی با مراکش این بود که با نتیجه خوبی بازی را پشت سر بگذاریم و خوشبختانه این اتفاق افتاد. بازی بعدی ما با اسپانیا است که این تیم نیازی به تعریف و تمجید ما ندارد. آنها تیم بزرگی هستند اما ما در حد بضاعت و امکاناتی که برایمان ایجاد شد، آماده شده ایم و تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم مقابل اسپانیا شگفتی خلق کنیم و مردم را خوشحال کنیم.

 

او درباره خوشحالی مردم پس از پیروزی دیشب تیم ملی افزود: مردم همیشه به ما لطف داشته اند و باعث دلگرمی و خوشحالی ما شده اند. آنها روحیه مضاعفی به ما می دهند و همین جا از آنها تشکر می کنم. امیدوارم در ادامه راه هم برای ما دعا کنند.

 

وینگر تیم ملی در خصوص صدرنشینی ایران در گروه مرگ جام جهانی اظهار داشت: بالاخره روز اول تمام شد و شاید بتوانم بگویم این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و امیدوارم در روز آخر هم این شرایط برای ما پیش بیاید.

 

او پیرامون قدرت تیم پرتغال گفت: آنها تیم خوبی هستند که توانستند 3 گل به اسپانیا بزنند. به نظرم بازی آسانی وجود ندارد و کار سختی داریم. ما در حد بضاعتمان و شرایطی که خودمان را آماده کرده ایم، در این مسابقات شرکت می کنیم. باز هم می گویم تلاشمان را تا آخر انجام می دهیم تا به اهدافی که کادر فنی و مردم دارند، دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها