کد خبر : 1531060 | 26 خرداد 1397 ساعت 20:03 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشینی تیم والیبال فرانسه با شکست برزیل

تیم ملی والیبال فرانسه در دیداری که تکرار فینال دوره گذشته لیگ جهانی بودموفق شد با پیروزی برابر برزیل به صدر جدول لیگ ملت‌های والیبال صعود کند.

صدرنشینی تیم والیبال فرانسه با شکست برزیل

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، در ادامه هفته چهارم لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸ و در آغاز روز دوم تیم ملی والیبال ایتالیا در حالی که به ستاره‌هایش از جمله جیانلی استراحت داده بود توانستند در دیداری سخت و طولانی برابر تیم انتهای جدولی کره جنوبی با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیازهای ۲۳-۲۵، ۱۹-۲۵، ۲۵-۲۲، ۲۵-۲۲ و ۱۲-۱۵ به پیروزی دست یابند تا با هفت برد و ۲۱ امتیاز جایگاهش در رده ششم را تثبیت کند. کره‌ای‌ها هم کم مانده بود در برابر هوادارنشان نخستین پیروزیشان را کسب کنند با قبول یازدهمین باخت متوالی و دو امتیاز در قعر جدول باقی ماندند.

 

در دیگر دیدار این گروه دو تیم آسیایی استرالیا و چین رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان استرالیایی‌ها به لطف بازگشت تیم کارول توانستند شاگردان لوزانو را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو بردارند تا با چهار برد و ۱۲ امتیاز به رده دوازدهم صعود کنند. در سوی دیگر چشم بادامی ها که ست های بازی را با امتیاز های ۲۵-۲۷، ۴۱-۳۹، ۲۹-۲۷ و ۲۵-۲۱ به حریف واگذار کردند تا با ۹ شکست و شش امتیاز از رده پانزدهم تکان نخورند.

اما در حساس ترین دیدار روز دوم رقابت‌ها و از ساعت ۱۷ تکرار فینال دوره گذشته لیگ جهانی بود فرانسه موفق شد برابر برزیل با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد تا شاگردان استفان تیلیه با کسب نهمین بردشان ۲۸ امتیازی شوند و با صعود به صدر جدول برای دیگر رقبا خط و نشان بکشند. در سوی دیگر برزیل هم که دومین شکست متوالیش در هفته چهارم را تجربه کرد با قبول سومین باخت هرچند به رده چهارم سقوط کرد اما همچنان با ۲۳ امتیاز از شانس‌های اصلی صعود به دور نهایی است. ست‌های بازی با امتیاز های ۲۵-۱۹، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۳ به سود فرانسه پایان یافت.

 

در ادامه دیدارهای روز دوم آلمان به مصاف آرژانتین رفته است که این بازی ۲ بر صفر به سود آلمان در جریان است. در دیگر دیدارها و از ساعت ۲۰ بلغارستان میزبان کاناداست و از ساعت ۲۱:۳۰ روسیه رو در روی ژاپن قرار می‌گیرد.

 

در یکی از مهم‌ترین دیدارها هم از ساعت ۲۳:۳۰ تیم ملی والیبال ایران به مصاف صربستان می‌رود و در آخرین بازی و از ساعت ۵ بامداد یک‌شنبه آمریکا و لهستان به مصاف هم می‌روند.

دیدگاه‌ها