کد خبر : 1531073 | 26 خرداد 1397 ساعت 20:41 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

ورود ژنرال در میان تشویق هواداران

استارت سپاهان مدل 97 با قلعه‌نوعی

تیم فوتبال سپاهان تمرینات آماده سازی خود را با امیر قلعه نوعی برای حضور قدرتمند در لیگ هجدهم آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات آماده سازی سپاهان از امروز با امیر قلعه نوعی در حضور هواداران این تیم آغاز شد. سپاهان که در لیگ هفدهم فصل کابوس واری را پشت سر گذاشت، برای بازگشت به دوران اوج خود دوباره سراغ امیر قلعه نوعی رفت و او را به خدمت گرفت. ژنرال که فصل قبل با ذوب آهن موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ شد و همواره از حضور در اصفهان راضی بوده، ترجیح داد بار دیگر به جمع طلایی پوشان بازگردد.


قلعه نوعی و سپاهان در بازار نقل و انتقالات فعالیت چشمگیری داشتند و با به خدمت گرفتن بازیکنانی مثل کی روش استنلی، خالد شفیعی، ابراهیم صالحی، سیدپیام نیازمند، سجاد شهباززاده و مهدی کیانی حالا عزمش را جزم کرده تا در لیگ هجدهم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد و جام را از تهران به اصفهان ببرد.


تمرینات آماده سازی سپاهان از امروز آغاز شد و قلعه نوعی با تشویق شدید هواداران سپاهان مورد استقبال قرار گرفت. او در دو سالی که به عنوان سرمربی سپاهان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، ارتباط خیلی خوبی با سکوها و هواداران این تیم داشت و به نظر می رسد در فصل آتی نیز با حمایت پرشور اصفهانی ها بتواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

 

 

 

 

 


عکس ها از: شهرام شریفی

دیدگاه‌ها