کد خبر : 1531189 | 27 خرداد 1397 ساعت 09:38 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

لحظات را قدر بدان سردار

مهاجم تیم ملی امیدوار است در دو دیدار باقی مانده مقابل اسپانیا و پرتغال گلزنی کند.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون مهاجم تیم ملی که امید اول گلزنی ما در نوک خط حمله برای گلزنی به شمار می رود مقابل مراکش نتوانست نام خود را در جمع گلزنان جام جهانی ثبت کند. او در نیمه اول و روی یک ضد حمله فرصت بسیار مناسبی به دست آورد ولی در حالیکه پا به توپ به سمت دروازه مراکش می رفت در نهایت ضربه ای که در حالت نامتعادل زد راه به دروازه حریف نبرد.


سردار در دیداری که دو تیم با دوندگی زیاد و پرس شدید بازی پرفشاری تجربه کردند، تنها یک بار صاحب موقعیت شد و نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند. مهاجم تیم ملی کشورمان که تجربه بازی در روسیه را دارد بهتر از هرکسی می داند که شاید در دیدارهای دشوارمان مقابل اسپانیا و پرتغال همین تک موقعیت ها کمتر نصیبش شود و باید با تمرکز بالا، در لحظه بهترین تصمیم ها را بگیرد.


آزمون در اولین تمرین بعد از دیدار با مراکش با روحیه خوبی در تمرین حاضر شد و با همان لبخندهای همیشگی اش نشان داد انگیزه های زیادی برای ادامه جام دارد. توقع گلزنی از سردار مقابل اسپانیا و پرتغال شاید به نظر توقع بزرگی به نظر بیاید اما بی شک اگر این بازیکن دوست داشتنی موفق به این مهم شود، شاید حاصل آن صعود تاریخی ما از گروه مان باشد. پس لحظات را قدر بدان سردار!

 

1310750

دیدگاه‌ها