کد خبر : 1531272 | 27 خرداد 1397 ساعت 14:15 | 216.7K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی اعجوبه پاسخ CR7 را نداد

لیونل مسی؛ چند ساعت پس از شروع کابوس وار

شروع لیونل مسی در جام جهانی دور از انتظار بود. اعجوبه آرژانتینی ها نتوانست از دیوار ایسلند عبور کند و تیمش را روی شانه هایش به سلامت عبور دهد.

لیونل مسی؛ چند ساعت پس از شروع کابوس وار

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از  Ole، هت تریک رونالدو و شروع طوفانی رقیب بزرگ، باعث شده بود تا فشارها روی مسی بیش از همیشه شود. درست به مانند رقابت های لالیگا که پس از هر درخشش رونالدو، مسی هم باید دل هواداران بارسا را به دست می آورد.

این بار رقابت به جام جهانی کشیده شده و مسی باید واکنشی به گل های رونالدو برابر اسپانیا نشان می داد اما اینگونه نشد.

 

 

1310888

 

 

آرژانتین برابر وایکینگ های ایسلندی با گل آگوئرو پیش افتاد ولی سپس گل تساوی را دریافت کرد. آلبی سلسته دقیقه 63 به یک ضربه پنالتی دست یافت و مسی مطابق انتظار پشت توپ قرار گرفت اما گلر ایسلند فکر او را خواند و پنالتی آرژانتین از دست رفت. مسی مغلوب گلری شد که در زندگی غیر فوتبالی خود یک کارگردان است. او پس از بازی گفت که سعی کرد در ذهن مسی وارد شده و فکر او را بخواند. ماموریتی که به درستی انجام شد.

 

پس از بازی که با همان نتیحه 1-1 به اتمام رسید، مسی درهم فروریخته و عصبانی بود. آن ضربه آخری که پس از سوت پایان بازی به توپ زد، به خوبی نشان دهنده تالمات روحی او پس از تساوی بود. او حتی نتوانست در دقیقه پایانی بازی، ضربه کاشته خود را از دیوار دفاعی ایسلند عبور دهد. 

 

 

1310554

 

 

مسی که یک بار دیگر نتوانسته بود یک تنه تیم ملی کشورش را به سلامت از یک بازی خارج کند، با ناراحتی راهی رختکن شد و پس از ساعتی خود را آماده حضور در برابر خبرنگاران کرد. مسی همراه آگوئرو، ماسچرانو و روخو پشت سر رئیس فدراسیون فوتبال آرژنتین از رختکن خارج شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

او مثل یک کاپیتان برابر رسانه ها قرار گرفت و گفت که مسئولیت این تساوی را بر عهده می گیرد و از هدر دادن پنالتی شدیدا آزرده خاطر است.

 

مسی وقتی راهی اتوبوس آلبی سلسته می شد تا به محل کمپ تیم ملی باز گردد، خبرنگاران و کارشناسان را می دید که در حال شروع انتقادات گسترده خود هستند:« بازهم همان همیشگی.... اگر لئو اشتباه کند، کسی ناجی ما نخواهد شد.... شروعی ناامید کننده در جام جهانی....تساوی با طعم شکست و.....»

 

 

1310580

 

 

مسی در شرایطی به کمپ رسید که آگوئرو، مارسلو داندره آ(فیزیوتراپ تیم ملی) و نیز په په کاستا، دوست و همراه صمیمی خود از بارسلونا را کنار خودش داشت.

هر سه سعی در آرام کردن مسی و روحیه دادن به وی را داشتند تا اندکی از فشار زیاد روی او را کم کنند. کمی بعد اعضای خانواده مسی به وی اضافه شدند تا او ساعاتی را به دور از هیاهوی جام جهانی به ریکاوری روحی بپردازد.

مسی می داند که پنجشنبه و در بازی با کرواسی، فشارها روی او چند برابر خواهد بود و در اردوی آرژانتین همه در تلاشند تا او در بهترین شرایط ذهنی به این مسابقه برسد. موفق خواهند شد؟

 

دیدگاه‌ها