کد خبر : 1531282 | 27 خرداد 1397 ساعت 16:02 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدرود؛ یک تیم با دو سرمربی

این روزها در رشت علی کریمی تست بازیکنان را شروع کرده و از سوی دیگر تن زاده نوید شروع فصل را با سرمربیگری نادر دست نشان می دهد.

سپیدرود؛ یک تیم با دو سرمربی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که همه تیم ها خود را برای حضور در لیگ هجدهم آماده می کنند هنوز تنها نماینده فوتبال گیلان بلاتکلیف است. سپیدرود رشت این روزها اصلا حال و هوای خوبی ندارد. از یک سو تکلیف مالکیت تیم مشخص نیست و از سوی دیگر تنها تیم لیگ برتری است که دو سرمربی دارد. علی کریمی تست بازیکنان را شروع کرده و از سوی دیگر تن زاده نوید شروع فصل را با سرمربیگری نادر دست نشان می دهد.


چندی پیش تن زاده از ارجاع موضوع تعیین تکلیف تیم سپیدرود به هیئت مدیره خبر داده و مدعی شده که این هفته با کادر فنی و بازیکنان تسویه حساب خواهد کرد. این در حالی است که علی کریمی کارش را با سپیدرود آغاز کرده و همچنان خودش را سرمربی تیم می داند.


نادر دست نشان نیز که بعد از یک جلسه حضور در تمرین این تیم و حواشی به وجود آمده ترجیح داد کنار بکشد، منتظر روشن شدن وضعیت مالکیت و تسویه با کادر فنی قبلی است. جالب است بدانید که الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان که مسئول رسیدگی به تعیین تکلیف مالکیت سپیدرود است، در روسیه به سر می برد.

دیدگاه‌ها