کد خبر : 1531301 | 27 خرداد 1397 ساعت 16:30 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

شادی مردم بزرگترین دستاورد و پاداش بود

وزیر ورزش: به این تیم امیدواریم

وزیرورزش و جوانان که اینروزها همراه کاروان تیم ملی ایران در روسیه حضور دارد امیدوار است که ایران بتواند در بازی های آینده نیز نتایج خوبی بگیرد.

وزیر ورزش: به این تیم امیدواریم

به گزارش" ورزش سه" تیم ملی ایران بعد از پیروزی در اولین مسابقه اش برای بازی در برابر اسپانیا آماده می شود. البته تیم ملی ایران در روسیه تنها نیست و افراد و شخصیت های زیادی در کنار تیم ملی هستند. از وزیرورزش به عنوان بالاترین مقام ورزشی تا برخی از چهره های مطرح فرهنگی و هنری و ورزشی در روسیه حضور دارند. همچنین ارکستر سمفونی که اجرای سرود تیم ملی ایران را نیز برعهده دارد به همراه سالارعقیلی خواننده این سرود به روسیه رفته اند. وزیر ورزش و جوانان در دیداری که با هنرمندان ارکستر سمفونیک و ارکستر ملی انجام شد گفت:« ما در سطح جهان چه در زمینه ورزش و چه در زمینه هنر حرف های زیادی برای گفتن داریم. کاری هم که توسط ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی انجام شد نیز تاثیرش را روی همه می گذارد و باعث می شود بازیکنان و اعضای تیم ملی فکر کنند که در میان هموطنان خودشان بازی می کنند. حضور هنرمندان در کنار بچه ها در افزایش روحیه آن ها موثر است.»


او درباره بازی تیم ملی برابر اسپانیا گفت:« برای بازی با اسپانیا باید ببینیم شرایط در روز بازی چگونه است اما چیزی که مهم است اینکه همه می رویم با تمام توان بازی کنیم.» سلطانی فر همچنین در ادامه گفت:« با وجود آنکه در گروه دشواری افتاده ایم اما من به این تیم امیدوار هستم. درباره بازی اول هم باید بگویم بچه ها به ما قول داده بودند در روز عیر فطر یک عیدی خوب به مردم بدهند و خوشبختانه این اتفاق افتاد.»


وزیرورزش گفت:« بچه ها با حمایت 80 میلیون ایرانی حماسه آفریدند. ما البته سه سال زحمت کشیدیم و حاصل این زحمات صعود مقتدرانه به جام جهانی آن هم دو هفته مانده به پایان رقابت ها بود. در جام جهانی اما قرعه کشی باعث شد در گروه دشواری بیفتیم و خیلی ها فکر کردند شانسی نداریم ولی ما همواره گفته ایم که هیچ نیرویی با عزم و عزت ملت ایران نمی تواند مقابله کند.»


دکتر سلطانی فر گفت:« مردم پشت تیم ملی ایستادند و این اراده با موفقیت بزرگی همراه شد. دعای خیر مردم و حمایت مسئولان و دولت دست به دست هم داد تا بچه ها در زمین دل مردم را شاد کنند. آن شب ایران خندید؛ ایران شاد شد و ما شادی و سرور مردم ایران را دیدیدم که مهمترین دستاورد و پاداش بود.»


او افزود:« همه مردم با هر دیدگاهی که دارند کنار هم ایستادند و برای عزت و عظمت ایران تلاش کردند. انشالله تلاش می کنیم در دوبازی آینده که بازی های بسیار سختی هم هستند با وحدت و هماهنگی از حریم ورزش کشور دفاع کنیم. تا همین جا هم تیم ملی کارهای بزرگی انجام داده است. صعود مقتدرانه کار بزرگی بود، پیروزی برابر مراکش هم کار بزرگ بعدی بود و صعود نیز می تواند این اتفاقات را تکمیل کند.»


وزیر ورزش همچنین اضافه کرد:« این درست است که در برخی زمینه ها با تیم های خوب جهان اختلاف سطح داریم اما ما هم تلاش کردیم که تمام امکانات و شرایط را فراهم کنیم.»

دیدگاه‌ها