کد خبر : 1531348 | 27 خرداد 1397 ساعت 18:54 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

روز شلوغ سپاهان چگونه به شب رسید؛

استقبال فوق العاده از اولین تمرین امیر (گزارش)

روز گذشته ورزشگاه نقش جهان شاهد اتفاقات پرشماری بود که نشست قلعه نویی و اولین تمرین تیم با حضور پرشور هواداران از مهم ترین آنها بود.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته اولین نشست رسمی امیرقلعه نویی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، که جلسه ای طولانی بود و نزدیک به 2 ساعت به طول انجامید.


پیش از اینکه سرمربی جدید سپاهانی ها وارد کنفرانس خبری شود، رسانه های مختلف اصفهانی خود را به سالن نشست خبری در ورزشگاه نقش جهان رسانده بودند و منتظر قلعه نویی بودند که این چهره همراه با مسعود تابش و سیامک قلیچ خانی که در ابتدای صحبت های مدیرعامل سپاهان به عنوان مدیرسانه ای جدید طلایی پوشان معرفی شد، وارد شد.


پس از اینکه چهره های مورد نظر این نشست یعنی امیرقلعه نویی و مسعود تابش روی صندلی های خود نشستند، حمید باقری مدیرروابط عمومی باشگاه سپاهان در مورد اهداف نشست توضیح داد و سپس نوبت به مسعود تابش رسید.

 


مدیرعامل سپاهان پیش از آغاز صحبت های اصلی خود در اقدامی ارزشی از دو پیشکسوت باشگاه سپاهان یعنی حسام فتاحی و کیومرث فرحناک که اولی با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند و دومی دست سرنوشت او را به خانه سالمندان فرستاده بود، صحبت کرد و گفت که این دو از این به بعد بخشی از باشگاه سپاهان و در میان کارکنان این باشگاه به شمار خواهند رفت؛ اقدامی که با واکنش امیرقلعه نویی نیز همراه شد و سرمربی سپاهان از مسعود تابش به خاطر این اقدام که از آن مطلع نبود، تشکر کرد.

 


در ادامه مسعود تابش و امیرقلعه نویی از خبرنگاران خواستند که یکی یکی سوالات خود را مطرح کنند. بلافاصله سوالات خبرنگاران که در مورد حوزه های مختلف بود، آغاز شد و مجری برنامه یکی یکی از خبرنگاران رسانه های مختلف نام برد تا سوالات مورد نظر خود را مطرح کنند؛ سوالاتی که از پرسش در مورد حوزه های فنی تا صحبت در مورد زمان تکمیل نقش جهان بود و تابش و قلعه نویی با حوصله به تک تک آنها پاسخ دادند.

 


مهم ترین مسائلی که قلعه نویی پاسخ داد به حوزه فنی مربوط می شد؛ در این نشست بود که قلعه نویی پس از مشورت با مسعود تابش اعلام کرد علی کریمی تمایلی به ماندن در سپاهان نشان داده و سروش رفیعی نیز دیگر در لیست بازیکنان مورد نظر او وجود ندارد. قلعه نویی توضیح داد که به جای سروش رفیعی به دنبال بازیکنی از خارج خواهد بود؛ بازیکنی که فیلم های بسیاری از او را به تماشا نشسته. قلعه نویی همچنین در مورد محمد ایران پوریان و مهدی کیانی توضیح داد که چطور و چرا آنها را از تراکتورسازی جذب کرده است. سرمربی سپاهان اعتقاد داشت که مهدی کیانی تمایلی به ادامه همکاری با تراکتورسازی در این مقطع نداشته و اگر به سپاهان نمی آمد به تیم دیگری می رفت. سرمربی سپاهان در مورد دلیل به خدمت گرفتن بازیکنان جدید هم گفت که نمی توان با بازیکنان جوان تیمی ساخت که از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشد.

 


تابش نیز در خلال صحبت های قلعه نویی به سوالات پاسخ می داد. اهم صحبت های تابش در خصوص تکمیل نقش جهان و البته مطرح کردن جزئیاتی در مورد بودجه باشگاه بود و اشاره داشت که بودجه سپاهان نهایتا 10 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. تابش همچنین به سوالی در مورد زمان دریافت مجوز حرفه ای ورزشگاه نقش جهان و الزامات آن پاسخ داد تا در نهایت این جلسه طولانی که جزئیات زیادی داشت خاتمه یابد و قلعه نویی به رختکن رفت تا پس از صحبت با بازیکنان اولین تمرین تیمش را برگزار کند.

 


از این لحظه به بعد هیجان روز شلوغ سپاهان بیشتر شد. از سالن کنفرانس که چسبیده به چمن ورزشگاه است، وارد زمین نقش جهان شدیم؛ هواداران کم کم در حال استقرار روی صندلی های ورزشگاه بودند و تدارکات باشگاه نیز در حال فراهم کردن شرایط، نظیر آماده سازی صندلی ها و بلندگوها برای حضور بازیکنان و مربیان شدند.


هواداران روی سکوها شعارهای خود را شروع کرده بودند و با توجه به درخشش حاج صفی، بخش عمده ای از تمجیدهای خود را معطوف به این بازیکن کرده بودند.


پس از نزدیک به نیم ساعت امیرقلعه نویی و بازیکنان سپاهان دیده می شدند که در حال ورود به زمین در میان تشویق پرشور هوادارانی بودند که تعداد آنها فراتر از 2 هزار نفر بود. در این هنگام فقط امیرقلعه نویی از سوی هواداران سپاهانی تشویق می شد و آنها در شعارهای خود آرزوی قهرمانی سوم با امیرقلعه نویی را داشتند.

 

 

پس از اینکه بازیکنان سرجای خود و روی صندلی های تعبیه شده کنار زمین و روبروی نیمکت ها  مستقر شدند و البته امیرقلعه نویی به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد، مسعود تابش پشت میکروفون رفت و به هواداران حاضر در ورزشگاه قول داد که دو کمبود سپاهان طی سال های اخیر در سال های آینده با کمک شرکت فولادمبارکه رفع شود؛ دو کمبودی که یکی به پیروزی های سپاهان اشاره داشت که طی سال های اخیر اثری از آن دیده نشد و دومی وعده بازگشت آب به زاینده رود بود که حالا یکی از آرزوهای مشترک تمام اصفهانی ها است.

 


پس از صحبت های تابش، هواداران شروع به تشویق بازیکنان کردند و یکی یکی بازیکنان تیم خود را مورد حمایت قرار دادند؛ گویی تمام مشکلات فصل گذشته فراموش شده و آنها حتی بازیکنانی که فصل گذشته بارها آنها را عصبانی کرده بودند نیز تشویق کردند؛ حتی استنلی کی روش نیز در میان تشویق شدگان بود که البته تنها بازیکن جدید طلایی پوشان بود که در تمرین غیبت داشت.


بخش بعدی صحبت های امیرقلعه نویی بود که برای دقایقی با هواداران صحبت کرد. سرمربی جدید سپاهان که از محبوبیت بسیار خوبی در سپاهان برخوردار است، پس از اینکه از تریبونی که مقابل بازیکنان بود فاصله گرفت و خود را به روبروی هواداران رساند، قول داد که نتایج سپاهان طوری خواهد بود که رضایت آنها را جلب کند و البته از آنها خواست که دو کار را انجام دهند؛ یکی اینکه از تیم خود حمایت کنند و دوم اینکه به تیم حریف کار نداشته باشند.

 

 


پس از تشویق قلعه نویی یکی از لیدرهای باشگاه سپاهان، شعری در مورد باشگاه با مشارکت بازیکنان و مربیان تیم خواند تا بازیکنان یکی یکی بدرقه شوند و آماده برگزاری اولین تمرین طلایی پوشان.
اولین تمرین سپاهان با دویدن بازیکنان دور زمین آغاز شد و کادر فنی جدید طلایی پوشان هم در حال طراحی آیتم های تمرینی بودند. خالد شفیعی و پیام نیازمند بازیکنانی بودند که در میان برنامه های تمرینی برای دقایقی با اجازه قلعه نویی با خبرنگاران صحبت کردند؛ در همین حین تماشاگران نیز یکی یکی در حال ترک سکوهای نقش جهان بودند که در یک روز غیرمعمول شاهد تماشاگرهای جالب توجهی بود تا کم کم اولین روز رسمی حضور امیرقلعه نویی در باشگاه سپاهان که اتفاقا خیلی هم شلوغ بود و با جلسات متعدد به ساعت 21 شب رسیده بود، پایان یابد.

 

 

 


سپاهان طی سه فصل گذشته و پس از کسب قهرمانی با حسین فرکی، نتوانسته به رتبه هایی بهتر از یازدهم، پنجم و البته چهاردهم دست پیدا کند، اما حالا هواداران سپاهان با حضور امیرقلعه نویی امیدواری زیادی به فراموش کردن خاطرات تلخ سه سال گذشته دارند.

 

 

گزارش از احمدرضا خلیلی
عکس ها از شهرام شریفی

دیدگاه‌ها