کد خبر : 1531372 | 27 خرداد 1397 ساعت 18:55 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

ایران در گام آخر برابر قزاقستان شکست خورد

پایان کار دختران والیبالیست با عنوان هشتمى آسیا

ایران باقبول شکست برابر قزاقستان و کسب عنوان هشتمی از رقابت های قهرمانی جوانان دختر اسیا خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پرونده نوزدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۹ سال آسیا با دیدار دو تیم ایران و قزاقستان بسته شد.


تیم جوانان دختر ایران که برای کسب عنوان هفتم و هشتم آسیا به مصاف قزاقستان رفته بود، در آخرین دیدار خود در این رقابت ها شکست خورد.


تیم جوانان ایران این بازی را با نتیجه۳ بر یک و با امتیازهای ۲۵-۱۵ در ست نخست، ۲۵-۲۳ست سوم و ۲۵،۱۲در ست چهارم واگذار کرد. تیم ایران در ست دوم با امتیاز ۲۵-۲۲ پیروز شد.

 

تیم ایران با ترکیب تکراری مونا آشفته، زهرا زهدی، زهرا صالحی، آیتک سلامت، الهه حلاج، رقیه جهانی و فاطمه عنایت بازی را شروع کرد.

 

تیم ایران در شرایطی ست نخست را آغاز کرد که در دریافت و توپ گیری داخل میدان عملکرد مطلوبی نداشت. قزاق ها نیز از این فرصت استفاده کرده و در حمله و دفاع از تیم ایران امتیاز گرفت. این ست با امتیاز ۲۵-۱۵ به پایان رسید.

 

1310984

 

ست دوم بازی پایاپایی از دو تیم شاهد بودیم.دراین ست با به کار گیری فاطمه عنایت در پست پشت خط زن و اسما سعیدی در پست قدرتی، حمله تیم بالا رفت و به این ترتیب تیم ایران ست دوم را با امتیاز ۲۵-۲۲به سود خود به پایان رساند.

 

در ست سوم تیم ایران هماهنگ تر عمل کرد و در پوئن های پایانی با سرویس های خوب بازیکنان و حمله های قدرتی توانست فاصله اش را با حریف کم کند. اما قضاوت ناعادلانه داور بازی را به سود قزاق ها به پیش برد. قزاقستان این ست را با امتیاز ۲۵-۲۳به پیروزی رسید.

 

اشتباهات فردی و پرتعداد بازیکنان ایران در ست چهارم باعث شد تا قزاقرها این ست را هم به سود خود به پایان ببرند. در این ست قزاقستان با نتیجه ۲۵-۱۲ به پیروزی رسید.


به این ترتیب تیم ایران با کسب جایگاه هشتم از نوزدهمین دوره رقابت هایروالیبال قهرمانی اسیا خداحافظی کردند.

دیدگاه‌ها