کد خبر : 1531399 | 27 خرداد 1397 ساعت 21:05 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

امیری در خدمت تیم‌ترین بازیکن تیم ملی (عکس)

هافبک چپ پای تیم ملی با ارائه بازی خوبش مقابل مراکش احتمال حضور مجددش در ترکیب تیم ملی را افزایش داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی در حالی مقابل مراکش به میدان رفت که شاهد سورپرایز در ترکیب 11 نفره کی روش بودیم. کمتر کسی فکر می کرد وحید امیری در ترکیب ثابت قرار گرفته و در نهایت 90 دقیقه نیز برای ایران بازی کند. اما به واقع او را می توان در خدمت تیم ترین بازیکن حال حاضر تیم ملی دانست که هم برانکو در پرسپولیس و هم کی روش در تیم ملی اعتقاد زیادی به او دارند. دوندگی بالای 10 کیلومتری امیری نشان داد او به طور کامل در اختیار برنامه های تاکتیکی کی روش بوده است.


امیری حضور خوبی هم در برنامه های تهاجمی تیم ملی داشت و سعی می کرد با دوندگی های بی امان خود بازیکنان صاحب توپ حریف را تحت فشار قرار دهد. جنگندگی و میل به توپ ربایی باعث شده تا کی روش او را یک خط جلوتر از هافبک های دفاعی قرار دهد تا توپ های مرده را به مهاجمان رسانده و مهره اصلی تیم ملی در انتقال توپ از دفاع به حمله باشد. اتفاقی که در نیمه اول با دفاع خوب امید ابراهیمی و پاس زیبای امیری به سردار آزمون رخ داد.


بی شک او اسلحه پنهان تیم ملی مقابل مراکش بود که به واسطه ویژگی هایی نظیر دوندگی، جنگندگی و قدرت بالای حفظ توپ، حضورش مقابل اسپانیا محتمل به نظر می رسد. چرا که کی روش برای مهار ستاره های پا به توپ اسپانیا به بازیکنی با این مشخصات نیاز دارد.

 

1311043


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها