کد خبر : 1531401 | 27 خرداد 1397 ساعت 21:08 | 49.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرمانده در اندیشه فتح نبرد اسپانیا(عکس)

سرمربی تیم ملی ایران بی تردید می تواند در موفقیت برابر تیم بزرگ اسپانیا نقش اساسی ایفا کند.

به گزارش" ورزش سه" کارلوس کی روش بی تردید یکی از سرشناس ترین و مهمترین مربیان حاضر در جام جهانی است. او در اولین بازی تیم ملی برابر مراکش بعد از آن بیست دقیقه طوفانی ابتدای بازی توانست با بازیخوانی و اتخاذ تاکتیک های مناسب مراکش را از کار انداخته و در نهایت ضربه کاری ونهایی را به این تیم بزند.

تیم ایران با اندیشه های منحصر به فرد کی روش توانست سه امتیاز مهم را در اولین بازی تیم ملی ایران به دست بیاورد. او در چیدمان بازیکنان همانطور که گفته بود همه را سورپرایز کرد ، کریم انصاریفرد را در هافبک، حاج صفی را در دفاع چپ و وحید امیری را دروینگر چپ بازی داد. او حالا در فکر از کار انداختن تاکتیک های تهاجمی اسپانیا است.


او در آخرین تمرین تیم ملی مثل یک فرمانده کارکشته کار بازیکنان را زیر نظر داشت و چهره اش نشان می داد که در حال ریختن بهترین طرح و نقشه برای فلج کردن تاکتیک های ویرانگر اسپانیا است. کی روش اما آنقدر با تجربه و کارکشته است که در روزهای پیش از این مسابقه حساس با اسپانیا برخوردش با بازیکنانش حکایت از اعتماد به نفس بالا و روحیه مثبتش برای این بازی دارد و همین موضوع روحیه بازیکنان را برای این مسابقه حساس بالا می برد.


کی روش که در این روزها خودش پا به پای بازیکنان هم در تمرینات حضور می یابد خوب می داند که تاریخ سازی پشت یک نبرد فوق العاده دشوار است که براساس منطق و علم پیروزی در آن شاید بعید به نظر برسد. اما چهره متفکر و مصمم کی روش در آخرین تمرین تیم ملی امیدوار کننده و اطمینان بخش است. این یعنی ما برای بازی به این بزرگی هم می توانیم به تفکرات و توانایی های کارلوس کی روش تکیه کنیم چرا که حالا این اطمینان وجود دارد که او بهترین تصمیمات را خواهد گرفت.


سرمربی تیم ملی ایران برای رسیدن به بلندپروازی ها و جاه طلبی های ناتمامش ارتشی از جنگجویان فداکار و خستگی ناپذیر دارد که تا امروز بیشتر حریفان را در نبردهای رودررو از پا درآورده اند. با کارلوس کی روش ، تجربه و اندیشه های خاص او می توان حتی به تاریخ سازی امیدوار بود. فرمانده امروز مهمترین مهره تیم ملی ایران است.

 

 

 

دیدگاه‌ها