کد خبر : 1531511 | 28 خرداد 1397 ساعت 10:45 | 46.2K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری مرد پرتغالی برای خلق رویای بزرگ

کی‌روش: دو گام تا صعود پیش روی ایران است

سرمربی تیم ملی از شرایط حاکم بر اردوی تیم ملی ایران رضایت دارد اما با این حال مدعی است الان وقت جشن گرفتن نیست.

به گزارش "ورزش سه"، ایران موفق شد در اولین بازی خود در جام جهانی 2018 با شکست دادن مراکش دست به کار بزرگی بزند، نتیجه ای که امیدواری ها برای رسیدن به رویای صعود از مرحله گروهی آن هم برای اولین بار در تاریخ فوتبال ملی ایران را افزایش داد.


کارلوس کی روش اما در فاصله 48 ساعت تا بازی حساس با اسپانیا در دومین روز از مرحله گروهی در پیامی مدعی شد الان وقت جشن گرفتن نیست چون هنوز برای انجام ماموریت بزرگ کارهای زیادی باقی مانده است. سرمربی تیم ملی نوشت:« بله از برد مقابل مراکش خوشحالیم اما خوب می دانیم الان وقت جشن گرفتن نیست و فعلا باید روی اهداف مان متمرکز باشیم».

 

1311200


او ادامه داد:« تمام اعضای تیم برای رویایی که دارند تلاش خواهند کرد و برای رسیدن به این رویا ناامید نخواهند شد. رویای صعود دور از دسترس نیست چون الان دو قدم تا صعود پیش روی ایران است که اولین قدم مقابل اسپانیا خواهد بود».


تیم ملی ایران چهارشنبه شب از ساعت 22:30 در ورزشگاه کازان آرنا به مصاف اسپانیا خواهد رفت، جدالی که برای کارلوس کی روش از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است به خصوص بعد از اتفاقات رخ داده در نیمکت لاروخا و نشستن فرناندو هیه رو روی نیمکت رهبری اسپانیا به جای خولین لوپتگی.

دیدگاه‌ها