کد خبر : 1531517 | 28 خرداد 1397 ساعت 10:54 | 49.8K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس، حالا اکثریت کارنامه کمال!

قرارداد کمال کامیابی نیا با پرسپولیس سه ساله است و احتمالا او لیگ بیستم را به عنوان یکی از کاپیتان های تیم آغاز خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از جنجال های فراوان کامیابی نیا با پرسپولیس تمدید کرد و از روز شنبه در تمرینات آماده سازی این تیم حضور دارد. در یک ماه اخیر جدایی کمال گتوزو بسیار محتمل به نظر می رسید و گفته می شد او به تیمی از لیگ ترکیه خواهد پیوست اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا به زعم هواداران پرسپولیس، او با نمره ای پایین در آزمون وفاداری قبول شود.

 

کامیابی نیا در سه فصل اخیر یکی از مهم ترین بازیکنان تیم پرسپولیس بوده است. او پس از دو فصل خوب با نفت تهران مورد توجه قرمزهای پایتخت قرار گرفت و در اولین سال حضور، یکی از مهم ترین ارکان موفقیت تیم برانکو ایوانکوویچ بود و جزو بهترین خریدهای این تیم به شمار می رفت.

 

1311216

 

در لیگ های شانزدهم و هفدهم نیز کمال، روزهای خوب را ادامه داد و البته در مقاطعی نیز نوسان داشت اما با این حال، همواره جزو اولین انتخاب های برانکو برای ترکیب اصلی بود.

 

کامیابی نیا در تیم های مس کرمان، راه آهن، شهرداری و نفت، 8 فصل را سپری کرد و در هر تیم دو فصل بازی کرد. حالا در صورتی که او بتواند سه فصل دیگر در پرسپولیس بماند، حضورش در این تیم به شش سال خواهد رسید و در واقع یکی از کاپیتان های این تیم می شود.

دیدگاه‌ها