کد خبر : 1531524 | 28 خرداد 1397 ساعت 10:29 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش و حامی اصفهانی‌اش در روسیه

در حالی مهدی تاج به خاطر مشکلات مربوط به بیماری اش نتوانست به روسیه برود دو عضو دیگر اصفهانی فدراسیون در این سفر همراه تیم ملی هستند.

به گزارش" ورزش سه" تیم ملی ایران مثل تمامی کاروان های ورزشی کشورمان در سال های اخیر همراهان زیادی دارد و امسال نیز تقریبا همه به روسیه رفته اند. شاید یکی از دلایل اینکه اینروزها کمی از ترافیک تهران کم شده همین حضور پرتعداد ایرانی ها در روسیه باشد. با این وجود اما این سفر  یک غایب بزرگ دارد و او مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال است که می توانست و شاید ضروری بود که در این سفر همراه تیم ملی باشد. اما تاج قبل از آغاز جام جهانی دچار بیماری شد و پزشکانش اجازه ندادند که به روسیه برود.


با این وجود اما دو عضو اصفهانی و همشهری مهدی تاج که در سال های اخیر به باند اصفهانی فدراسیون فوتبال معروف شده اند در این سفر همراه تیم ملی هستند. محمود اسلامیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و محمدرضا ساکت دبیرفدراسیون و مدیرتیم های ملی دو عضو فدراسیون هستند که در کنار تیم ملی حضور دارند. آن ها دیروز حتی لباس ورزشی هم پوشیدند و به محل تمرین تیم آمدند. محموداسلامیان البته که رابطه خیلی خوبی با کی روش دارد و در زمانی که کی روش با فدراسیون و وزارت ورزش به مشکل خورد با حضورش توانست شرایط را برای ادامه همکاری کی روش مهیا کند. شاید به همین دلیل است کی روش که اصولا به کسی اجازه ورود به تمرین و نزدیک شدن به تیم ملی را نمی دهد و حتی اجازه نداد رئیس کمیته انضباطی به چمن محل تمرین تیم ملی وارد شود، اما با حضور اسلامیان مخالفتی نداشته و حتی لبخند رضایت هم برلب دارد.

 

1311229

دیدگاه‌ها