کد خبر : 1531557 | 28 خرداد 1397 ساعت 12:11 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

معروف نباید اینقدرعصبانی می‌شد

ترکاشوند: خودمان را جای والیبالیست‌ها بگذاریم

بازیکن سابق تیم ملی والیبال گفت: از بازیکن باتجربه ای مثل معروف انتظار می رود سعه صدر بیشتری داشته باشد.

ترکاشوند: خودمان را جای والیبالیست‌ها بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، با پایان هفته چهارم لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸، ایران با ۴ برد در رده سیزدهم جدول ۱۶ تیمی این رقابت ها قرار دارد. ثبت ۸ باخت در ۱۲ بازی قطعا نتیجه خوبی برای کولاکوویچ و تیمش به شمار نمی رود و باعث شده تا آنها رسما شانس صعود به فینال را از دست بدهند.


با یکی از پیشکسوتان والیبال درباره عملکرد تیم ملی در هفته های اخیر همکلام شدیم. در ادامه مشروح صحبت های محمد ترکاشوند را در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" می خوانید.


می توانستیم با ۲ برد از آمریکا خارج شویم


نتایجی که تیم ملی والیبال در لیگ ملت ها کسب کرده، چندان رضایت بخش نیست؛ اما به مرور عملکرد بازیکنان در طول این تورنمنت بهتر شد. در این هفته بازی فوق العاده ای را از تیم ملی برابر لهستان شاهد بودیم که قهرمان جهان را غافلگیر کرد. در بازی دوم هم می توانستیم صربستان را شکست دهیم؛ اما برخی اتفاقات در ست آخر باعث شد که دستمان از پیروزی کوتاه بماند. در بازی با آمریکا هم ترکیب تیم کاملا جوان شده بود و حتی سعید معروف هم بازی نمی کرد. با این حال به نتیجه نزدیکی باختیم.


معروف نباید اینقدرعصبانی می شد


در ست پنجم بازی با صربستان سعید معروف به شکل عجیبی عصبانی شد. البته فکر می کنم عصبانیت او به خاطر این بود که بازیکنان باتجربه ای مثل میرزاجانپور اشتباه کردند. با این حال از بازیکن باتجربه ای مثل معروف انتظار می رود سعه صدر بیشتری داشته باشد و اینقدر زود از کوره در نرود. شاید اگر آن اتفاقات نمی افتاد، حتی می توانستیم صربستان را شکست دهیم؛ همانطور که دیدید در امتیازات پایانی با سرویس های خوب عبادی پور فاصله کم شد.


باید ملی پوشان را هم درک کنیم


تیم ملی به خاطر خستگی و فشاری که در این یک ماه تحمل کرده، مصدومان زیادی دارد. باید شرایط بازیکنان از جمله معروف را هم درک کرد که چند بار سفر بین قاره ای داشتند و فشار زیادی را تحمل می کنند. قرعه ایران در لیگ ملت ها امسال خیلی بد بود و قطعا روی عملکرد بازیکنان تاثیر منفی گذاشت. بد نیست یک بار هم خودمان را جای آنها بگذاریم.
در تهران باید جبران کنیم


این هفته میزبان ۳ تیم در تهران هستیم. با اینکه شانس رسیدن به دور نهایی از بین رفته؛ اما به نظر می توانیم باخت هایی که در هفته های اخیر داشتیم را جبران کنیم. قطعا حمایت هواداران کار را برای ملی پوشان راحت تر می کند تا با استرس کمتری بازی کنند. البته مهم این بود که این جوان ها باتجربه شوند و در مسابقات جهانی به کار تیم ملی بیایند.

دیدگاه‌ها