کد خبر : 1531595 | 28 خرداد 1397 ساعت 15:13 | 49.6K بازدید | 0 دیدگاه

می دانیم مراکش برای اسپانیا و پرتغال مشکل ایجاد می کند؛

کروز: هیچ چیز برای ایران تغییر نکرده است

مربی پرتغالی تیم ملی‌ فوتبال ایران معتقد است که با تلاش و باور قابلیت ها، ایران می تواند به دور بعدی جام جهانی راه یابد.

کروز: هیچ چیز برای ایران تغییر نکرده است

به گزارش "ورزش سه"، «اوسیانو کروز» که در دهه 90 در تیم رئال سوسیداد اسپانیا بازی می‌ کرد در مصاحبه با روزنامه ' آ.اس' در مورد شرایط ایران پس از دیدار برابر مراکش گفت: هیچ چیزی برای تیم ایران تغییر نکرده است. بازی را بردیم اما رویایمان هنوز پابرجاست، می‌ دانیم که در دور مقدماتی دو رقیب بسیار جدی دیگر پیش رو داریم.


وی تصریح کرد: نمی‌ توانیم مغرب را به این خاطر که بازی اول را باخته فراموش کنیم، زیرا معتقدم که مغرب مشکلات بسیاری را برای اسپانیا و پرتغال ایجاد خواهد کرد. این سه تیم همچنان شانس صعود دارند.


کروز در پاسخ به این پرسش که هواداران اسپانیا معتقدند که بازی تیم ملی این کشور برابر ایران راحت است، نظر شما چیست؟ گفت: در فوتبال، هیچکس این فکر را نمی‌ کند. دیگر اصراری وجود ندارد. اسپانیا و پرتغال می‌ دانند که با ایرانی که همیشه تا آخرین ثانیه مبارزه می‌ کند و همیشه می‌ خواهد همه بازی هایش را برنده شود، با مشکلات بسیاری روبرو خواهند شد.


مربی‌ تیم ملی‌ فوتبال تاکید کرد: همانطوری که همه می‌ دانید، در این بازی ها گل های زیادی نمی‌ خوریم. افرادی که در داخل فوتبال نیستند می‌ توانند فکر کنند که ایران آسان است، اما کسانی‌ که فوتبال را می‌ شناسند می‌ دانند که شکست ایران آسان نیست.


کروز در این مورد که آیا اسپانیا بیشتر ترس دارد یا «کریستیانو رونالدو»؟ گفت: رونالدو در مسابقه با پرتغال فوق العاده بود و باید برای او به خاطر سه گلش کف زد، اما او به تنهایی بازی ها را نمی‌ برد. پرتغال قوی است اما در حال حاضر به اسپانیا و دانستن اینکه چطور می‌ توانیم بازیکنان خوبش را متوقف کنیم، فکر می‌ کنیم.


وی ادامه داد: اگر در صدر گروه هستیم به خاطر یک چیزی هست. مثل همیشه و با احترام گذاشتن به حریف اما با اعتقاد به قابلیت هایمان بازی خواهیم کرد.


مربی‌ پرتغالی در مورد نقاط ضعفی که در تیم ملی فوتبال اسپانیا وجود دارد، خاطرنشان ساخت: باید بر روی کار خودمان متمرکز شویم و از نقاط قوت بازیکنان خود استفاده کنیم.


وی افزود: فکر می‌ کنم که جهان تصور نمی‌ کند که ایرانی ها عاشق فوتبالند. مردم ایران بسیار فوتبال دوستند. از 80 میلیون نفر که تیم ملی‌ فوتبال خود را دوست دارند، صحبت می‌ کنیم. به آنها دلیلی‌ برای شادی دادیم.


کروز تصریح کرد: دلیلی‌ برای جشن گرفتن وجود ندارد زیرا فقط یک دیدار را بردیم. مرحله نخست سه مسابقه دارد. بعد از بازی اول در صدر قرار گرفتیم، اما هنوز دو بازی دیگر باقیمانده است.به همین دلیل جشن نمی‌ گیریم و بر روی اسپانیا تمرکز می‌ کنیم.


تیم ملی فوتبال ایران، چهارشنبه شب در دومین دیدار خود در جام جهانی 2018 به مصاف اسپانیا می رود.


شاگردان کی روش در نخستین دیدار خود، برابر مراکش با یک گل پیروز شدند.

دیدگاه‌ها