کد خبر : 1531597 | 28 خرداد 1397 ساعت 14:21 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

هیه رو؛ مخالف نظر مردم اسپانیا

رسمی؛ دخیا گلر اول اسپانیا مقابل ایران

فرناندو هیه رو، سرمربی اسپانیا نتایج نظرسنجی های اخیر در مورد نیمکت نشین کردن دخیا مقابل ایران را بی تاثیر دانست.

رسمی؛ دخیا گلر اول اسپانیا مقابل ایران

به گزارش "ورزش سه"، ایران و اسپانیا چهارشنبه شب در دومین بازی خود از گروه B رقابت های جام جهانی به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی کشورمان پس از برد برابر مراکش به عنوان صدرنشین گروه برابر اسپانیایی مدعی قرار می گیرد.

لاروخا نیز پس از تساوی 3-3 برابر پرتغال حساب ویژه ای روی سه امتیاز بازی چهارشنبه باز کرده است. در روزهای اخیر بحث داغی میان کارشناسان فوتبال اسپانیا وجود داشته مبنی بر نیمکت نشین کردن دخیا در بازی برابر تیم ملی کشورمان.

 

 

1310536

 

 

دخیا در دو بازی اخیر اسپانیا، دو اشتباه تاثیرگذار داشته و گل های بدی دریافت کرده است. حتی در نظرسنجی ها نیز اغلب اسپانیایی ها موافق نیمکت نشینی دخیا و جانشینی کپا به جای او بودند اما فرناندو هیه رو، سرمربی جدید اسپانیا امروز تایید کرد که دخیا گلر اول او در بازی برابر ایران خواهد بود.

 

هیه رو گفت:« دخیا را در این دو روز اخیر، آسوده خاطر دیده ام و بهتر از همیشه تمرین کرده است. همه می دانیم که فوتبال، ورزش لحظه هاست ولی ما به دخیا ایمان کامل داریم. ایده های روشنی دارم و می دانم که چه مسیری را باید طی کنیم. تجربه به من می گوید که بازیکنی که اشتباه می کند، بیش از هر چیزی نیاز به اطمینان مربی و هم تیمی هایش دارد. این اطمینان نباید فقط مختص به روزهای خوب باشد.»

 

 

1311350

 

 

هیه رو ادامه داد:« در لحظات سخت، مسائل روحی روانی نقش مهمی ایفا می کنند. هر بازیکنی شخصیت خاص خود را دارد و همه دیدیم که واکنش دخیا پس از اشتباهش مقابل پرتغال، تا چه اندازه طبیعی بود. او از این مرحله سخت گذر کرد و باید بگویم که تا به اینجا کسی به وی‌چیزی هدیه نکرده و او هر چه که به دست آورده، با تلاش و درخشش خودش بوده است.

ما در تیم ملی یک گروه متحد هستیم و از حالا به بعد باید متحد تر نیز باشیم.»

 

وضعیت دخیا:« برخی مواقع نیاز است که به یک بازیکن فضا و زمان بدهید. او یک روز استراحت کرد و ذهنش الان آزاد شده است. همیشه نباید به دنبال عکس العمل سریع بود و باید با مسائل به شکل طبیعی اش برخورد کرد. دخیا نیاز به اکسیژن داشت و الان وضعیتش خوب است. با مربی اختصاصی او مرتب در ارتباط هستم و به من گفته است که شرایطش مطلوب شده است.»

 

دیدگاه‌ها