کد خبر : 1531666 | 28 خرداد 1397 ساعت 17:06 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

آرژانتین تنها با مسی نمی‌تواند قهرمان جهان شود

آردیلس معتقد است آرژانتین شانس کمی برای قهرمانی در این دوره از جام جهانی دارد و تنها با کمک مسی این کار را نمی‌تواند انجام دهد.

آرژانتین تنها با مسی نمی‌تواند قهرمان جهان شود

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی انگلیس امشب در اولین دیدار خود به مصاف تیم تونس می‌رود و به دنبال این است بر خلاف دیگر تیم‌های مطرح جام، نتیجه خوبی در همین  شروع خود کسب کند.


مهاجم اول سه شیرها در این مسابقات هری کین، مهاجم تاتنهام است. کین این فصل در 53 بازی خود برای تاتنهام 46 گل به ثمر رسانده و امید دارد در جام جهانی هم به درخشش خود ادامه دهد. این مهاجم سرشناس در یورو 2016 چهار بازی برای انگلیس انجام داد و نتوانست هیچ گلی وارد دروازه حریفان  کند.


حال اوسلوادو آردیلس بازیکن سابق تیم تاتنهام که سابقه کسب قهرمانی همراه با آرژانتین در جام جهانی 1978 دارد در خصوص هری کین گفت:
من به این بازیکن احترام زیادی می‌گذارم. کین بازیکن فوق‌العاده‌ای است و سخت برای موفقیت تیمش تلاش می‌کند. او چه برای تاتنهام چه برای انگلیس نقش بسیار مهمی دارد و من معتقدم موفقیت انگلیس با عملکرد هری کین در هم آمیخته است. اگر این مهاجم خوب باشد، تیم ملی انگلستان هم روند رو به رشد و خوبی خواهد داشت.

 

1310667


وی در ادامه شرایط آرژانتین را خوب ندانست و تصریح کرد:
رویای من این است که آرژانتین قهرمان شود اما متاسفانه این دوره برای آرژانتین خوب نخواهد بود. من شک ندارم که مسی بهترین بازیکن جهان است اما برای قهرمان شدن باید یک تیم خوب داشت. ما پس از باخت 6-1 مقابل اسپانیا ضربه‌ سختی خوردیم و با آمادگی ذهنی وارد مسابقات نشدیم.

 


آردلیس در آخر بیان کرد:
به اعتقاد من تیم ملی برزیل برنده این دوره از مسابقات جام جهانی است و اگر من بخواهم بر روی تیمی شرط ببندم، قطعا برزیل را انتخاب می‌کنم.

دیدگاه‌ها