کد خبر : 1531732 | 28 خرداد 1397 ساعت 20:42 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

شروع فوق العاده هازارد و دوستان

بلژیک 3 - پاناما 0 ؛ پیروزی شیاطین سرخ

تیم ملی بلژیک با نمایشی سراسر هجومی و برتر نسبت به پاناما موفق به پیروزی پُر گل در شروع کارش در جام جهانی شد.

بلژیک 3 - پاناما 0 ؛ پیروزی شیاطین سرخ


به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات گروه G جام جهانی تیم ملی بلژیک که یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی محسوب می‌شود، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه المپیک شیفت سوچی به قضاوت جانی سیکازوی به مصاف تیم ملی پاناما، آخرین نماینده منطقه کونکاکاف رفت.


شیاطین سرخ که نمایش سراسر هجومی در نیمه اول داشتند و ۹ شوت به سمت دروازه پاناما زدند، با وجود حملات فراوان و موقعیت‌های خطرناکی که به وجود آوردند، نتوانستند کاری از پیش ببرند و مثل حریف خود بدون گل زده ۴۵ دقیقه ابتدایی را تمام کردند.


حملات تیم بلژیک در نیمه دوم ادامه پیدا کرد و آنها موفق شدند در دقیقه ۴۷ با شوت روی پای دریس مرتنس از گوشه محوطه جریمه که به کنج دروازه پاناما رفت، گل اول را بزنند.


در دقیقه ۶۹ ادن هازارد نفوذ سریعی از سمت راست زمین انجام داد و بعد دی بروین را صاحب توپ کرد تا او از پشت محوطه جریمه با ارسال دقیق به مقابل دروازه پاناما، موقعیت عالی برای لوکاکو فراهم کند و او با یک اشاره دومین گل شیاطین سرخ را به ثمر رساند.


تیم ملی بلژیک که به دنبال پیروزی قاطعانه‌تر بود تا بتواند پُر گل‌ترین پیروزی جام جهانی ۲۰۱۸ را به نام خود رقم بزند، دقیقه ۷۵ باز هم روی سرعت بالای ادن هازارد حمله‌ای انجام داد که پاس در عمق او را لوکاکو به راحتی و با ضربه چیپ عالی تبدیل به سومین گل تیمش کرد و در ادامه هم موقعیت‌های نصف و نیمه پاناما حاصلی به همراه نداشت تا بلژیک با برتری ۳ بر صفر شروع مقتدرانه‌ای در این رقابت‌ها داشته باشد.


تیبو کورتوا، توبی آلدروایرلد، دریک بایوتا، یان فرتونگن، کوین دی بروین، اکسل ویتسل(۹۰- ناصر شاذلی)، توماس مونیه، یانیک کاراسکو(۷۴- موسی دمبله)، دریس مرتنس(۸۳- تورگان هازارد)، ادن هازارد و روملو لوکاکو بازیکنانی بودند که با نظر روبرتو مارتینس در این دیدار برای بلژیک به میدان رفتند.


خایمه پندو، رومن تورس، فیدل اسکوبار، میشل موریو، اریک داویس، گابریل گومس، آرماندو کوپر، آنیبال گودوی، ادگارد بارسناس(۶۳- گابریل تورس)، خوسه لوئیس رودریگس(۶۳- اسماعیل دیاس) و بلاس پرس(۷۴- لوئیس تخادا) هم بازیکنان پاناما بودند که هرنان داریو گومز در این مسابقه برابر بلژیک استفاده کرد.


توماس مونیه(۱۴)، یان فرتونگن(۵۹) و دی بروین(۸۹) از بلژیک و اریک داویس(۱۸)، ادگارد بارسناس(۲+۴۵)، آرماندو کوپر(۴۹)، میشل موریو(۵۱) و آنیبال گودوی(۵۷) از پاناما هشت بازیکنی بودند که در این مسابقه با کارت زرد جریمه شدند.


روملو لوکاکو که زننده دو گل بلژیک مقابل پاناما بود، در پایان این دیدار از سوی فیفا به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

دیدگاه‌ها