کد خبر : 1531744 | 28 خرداد 1397 ساعت 22:09 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

کاپ تو کاپ بازی فوتبالی ویژه جام جهانی

کاپ تو کاپ قبل از شروع جام جهانی بین عده‌ای که این بازی را دانلود و استفاده کرده بودند قرعه‌کشی کرده و تعدادی از این دوستان را به عنوان خبرنگار اختصاصی به روسیه فرستاده تا هم از طرف کاپ تو کاپ حامی تیم فوتبال کشور عزیرمان باشند و هم پرچم کاپ تو کاپ را در روسیه بالا ببرند.

کاپ تو کاپ بازی فوتبالی ویژه جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که تب داغ جام جهانی همه را تحت تاثیر خود قرار داده و در همه جا  بحث از فوتبال و روسیه و جام جهانی هست؛ هیچ چیز هیجان انگیزتر از این نیست که بتوانی خودت بازی‌های جام جهانی رو انجام بدی و تمام تحلیل ها و گفتگوهایی را که از گوشه و کنار میشنوید،  در چیدمان تیم محبوبتان استفاده کنید و از این طریق وارد روسیه شوید.

 

برای اینکه در این فضای پرهیجان ما هم بتوانیم دوستداران فوتبال را از جام جهانی سیراب کنیم یک نرم افزار فوتبالی با نام کاپ تو کاپ طراحی کرده ایم که در آن میتوانید علاوه بر پیگیری آخرین اخبار مربوط به تیم های حاضر در جام جهانی ، کلی ویدئو جداب و متنوع مشاهده نمایید، بازی‌های جام جهانی را پیش بینی کنید با بازیکنان تیم‌های مختلف آشنا شوید و قدرت‌ها و ضعف‌هایشان را بشناسید و از همه مهم تر اینکه می توانید  مربی تیم محبوبتان در جام جهانی باشید و تیمتان را چیده و بازی کنید.

 

کاپ تو کاپ در روسیه

 

برای طراحی این نرم افزار فوتبالی نزدیک به ۶ ماه زمان و انرژی صرف شده است تا بتواند هدیه ایی سرگرم کننده و با کیفیت برای کاربران باشد .

 

رابط کاربری کم نظیر کاپ تو کاپ  شما را مطمئن میکند که یکی از بهترین بازی ها در این سبک را نصب کرده اید.

 

در این بازی چالش های جذابی مثل میزان شناخت از بازیکنان حاضر در جام , میزان آشنایی با انواع چینش های تیم ها و همچنین چالش بازی با دوستان وجود دارد که جذابیت را دوچندان میکند.

 

کاپ تو کاپ در روسیه

 

و خبر خوش اینکه برای کاربران جوایز جذاب و متنوعی در نظر گرفته شده مثل :

۱۱ جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی در ۱۱ هفته و ۱ جایزه ۵۰۰ میلیون تومانی جایزه کاربران کاپ تو کاپ ویژه جام جهانی ۲۰۱۸ که از طریق لینک https://cup2cup.ir/otp2 میتوانید کاپ تو کاپ را دانلود کرده و در قرعه کشی شرکت نمایید.

 

کاپ تو کاپ در روسیه

 

کاپ تو کاپ در روسیه

دیدگاه‌ها