کد خبر : 1531799 | 29 خرداد 1397 ساعت 09:19 | 44.5K بازدید | 0 دیدگاه

ضیافت پشه‌ها در ولگوگراد ( عکس )

در بازی دیشب انگلیس و تونس که در شهر ولگوگراد برگزار شد و در نهایت با نتیجه‌ی 2-1 به نفع انگلیس به پایان رسید، پشه‌ها یکی از ستاره‌های میدان بودند.

به گزارش ورزش سه، هجوم پشه‌های ریز به استادیوم ولگوگراد آرنا بازیکنان هر دو تیم را به شدت آزار می‌داد. دوربین‌های تلویزیونی پیش از شروع بازی تصاویر بازیکنان انگلیسی و تونسی را درحالی نشان دادند که اسپری ضدحشره به دست، هر جای خالی از بدن‌شان را به مایع دفع‌کننده‌ی حشرات آغشته می‌کردند.


در جریان بازی هم هر وقت که کارگردان تلویزیونی، صحنه‌ای زوم را نمایش می‌داد، وجود خیل عظیم پشه‌ها در محیط استادیوم مشخص بود.


هوای شرجی و وجود پشه‌ها کار را برای بعضی ستاره‌های انگلیسی بسیار سخت کرده بود. جسی لینگارد، رحیم استرلینگ و دنی ولبک بارها در حالی دیده شدند که با شدت و حدت مشغول دور کردن پشه‌ها از خود بودند. کاملاً مشخص بود که نیش پشه‌‌ها بازیکنان را آزار می‌دهد. در یک صحنه استرلینگ را در حالی دیدیم که صورتش را با حالتی عصبانی می‌مالید.


اشلی یانگ زمانی که تیمش پیش از شروع بازی گرم می‌کرد به جای شورت ورزشی با گرمکن به زمین آمد. یانگ تحمل گرمای شدید و هوای شرجی را به نیش پشه ترجیح داده بود.


بعد از آن مسئولین برگزاری وارد میدان شده و اسپری‌ دفع‌کننده‌ی حشرات در اختیار بازیکنان دو تیم گذاشتند. تلاش بر این بود که بازیکنان به جای پشه‌ها روی بازی بزرگی که در پیش داشتند تمرکز کنند.


 اسپری‌ها برای ستاره‌های سه‌شیر نشان موهبتی بزرگ بود و بازیکنانی مثل ولبک، جوردن هندرسون و ترنت الکساندر- آرنولد درحالی به تصویر کشیده شدند که از فرق سر تا نوک پای خود را به مایع دفع‌کننده‌ی حشرات آغشته می‌کردند.


اما این پایان ماجرا نبود و در جریان بازی تا به صدا در آمدن سوت پایان، بازیکنان هر دو تیم همچنان با پشه‌های ریز در جدال بودند و بینندگان تلویزیونی هم در صحنه‌های زوم توانستند دیدی از وخامت اوضاع و تعداد پشه‌های ورزشگاه ولگوگراد بدست آورند.

 

1311598

 

1311597

 

1311595

 

1311594

 

1311593

 

1311596

 

1311591

 

 

دیدگاه‌ها