کد خبر : 1531841 | 29 خرداد 1397 ساعت 12:35 | 49.1K بازدید | 0 دیدگاه

راه ورود به هتل تیم ملی بسته شد (عکس)

هتل میراژ شهر کازان این روزها درب ورودی خود را به روی تمام خبرنگاران و عکاسان بسته است چرا که شاگردان کی روش در آن حضور دارند.

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان فوتبال ایران برای برگزاری دومین دیدار خود در جام جهانی، عصر روز گذشته مسکو را به سوی کازان ترک کردند تا خود را مهیای برگزاری دیدار برابر اسپانیا کنند. آنها پس از حضور در شهر کازان راهی  هتل میراژ این شهر شدند تا در روزهای حضور در کازان در آن اقامت داشته باشند. 


البته نکته گفتنی درباره این اسکان، دستورالعملی برخلاف آنچه در دیدار اول اتفاق افتاد بود. با توجه به حضور بسیاری از هواداران و خبرنگاران و تصویربرداران در هتل محل اقامت ملی پوشان در شهر سن پترزبورگ، این بار مسئولان تیم ملی تصمیمی دیگر گرفتند از حضور خبرنگاران و عکاسان و ... ممانعت به عمل آورند تا این بار بازیکنان تیم ملی در زمان حضور در هتل،  بدون سر و صدا به استراحت بپردازند تا در نهایت بتوانند با تمرکز بالا در برابر حریف خود قد علم کنند. 

 


لازم به ذکر است در روز دیدار تیم ملی با مراکش، حضور زیاده از حد هواداران و خبرنگاران و ... در لابی هتل محل اقامت ملی پوشان باعث ایجاد سر و صدای فراوانی شد و همین موضوع ناراحتی مسئولان تیم ملی را به دنبال داشت.

دیدگاه‌ها