کد خبر : 1531876 | 29 خرداد 1397 ساعت 14:50 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط نامساعد روحی بازیکنان ژاپن پس از زلزله

زلزله در ژاپن، روحیه بازیکنان تیم ملی این کشور در روسیه را به هم ریخته است.

شرایط نامساعد روحی بازیکنان ژاپن پس از زلزله

به گزارش "ورزش سه"، اخبار زلزله روز گذشته ژاپن که 3 کشته و بیش از 300 زخمی به جای گذاشته، صبح امروز به اردوی تیم ملی این کشور رسید و موجی از نگرانی را در بین بازیکنان به وجود آورد. آکیرا نیشینو، سرمربی ژاپن که در باشگاه گامبا اوساکا برای خود نامی دست و پا کرد، گفت که او و برخی از بازیکنانش تحت تاثیر اخبار مربوط به این قضیه قرار گرفته اند.

 

نیشینو در این رابطه گفت:" تاثیر روانی موضوعی است که نگرانش هستیم. به عنوان کادر فنی با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کنیم و امیدواریم هر چه سریعتر مشکل حل شود."

 

 

1311695

 

اوساکا، دومین شهر پرجمعیت ژاپن است. زلزله 6.1 ریشتری، باعث مرگ حداقل 3 نفر شده  - از جمله یک دختر بچه 9 ساله – و صدها مصدوم به جای گذاشته است.

 

هاسبه ماکوتو، هافبک و کاپیتان تیم ملی ژاپن در این رابطه گفت:" می‌خواهیم همدردی خود را با قربانیان و صدمه دیدگان این حادثه ابراز کنیم و امیدواریم که خسارات در همین حد باقی بماند و آنها که زخمی شده اند، هر چه سریعتر بهبود یابند. این خبر تاثیر منفی بر روی تیم ما گذاشته است."

 

ماساکی هیگاشیگوشی ، کیسوکه هوندا و هوتارو یاماگوچی، بازیکنان تیم ملی ژاپن، در اوساکا به دنیا آمده اند و مطمئنا این حادثه، تاثیر روحی روانی بیشتری روی آنها خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها