کد خبر : 1532034 | 29 خرداد 1397 ساعت 21:18 | 72.2K بازدید | 0 دیدگاه

حرف‌های دوستانه قبل از تقابل تاریخی

کل کل کی‌روش و هیرو؛ تو رقیب من نیستی!

کارلوس کی روش و فرناندو هیرو در نشست خبری قبل از بازی فردا ایران و اسپانیا کل کل جالبی با یکدیگر داشتند؛ آنها حرف هایی زدند که در نهایت به ابراز علاقه ختم شد.

کل کل کی‌روش و هیرو؛ تو رقیب من نیستی!

به گزارش "ورزش سه"، تقابل فرناندو هیرو و کارلوس کی روش محدود به امروز و فردا و بازی ایران و اسپانیا نمی شود؛ سالی که کی روش هدایت رئال مادرید را برعهده گرفت، یکی از بازیکنان بزرگ آن تیم فرناندو هیرو بود اما در حالی که خیلی ها تصورش را نمی کردند، کاپیتان سابق کهکشانی ها رئال مادرید را ترک کرد. در آن مقطع کی روش تلاش زیادی کرد تا بتواند هیرو را در جمع شاگردانش حفظ کند اما باشگاه رئال این موضوع را نپذیرفت تا کاپیتان فرناندو مجبور به ترک تیم شود. حالا دست تقدیر بعد از سالها آنها را بهم رسانده و این بار در قامت دو مربی در جام جهانی هدایت دو تیم با شرایط کاملا متفاوت را برعهده دارند. همین مساله بهانه خوبی برای کل کل آنها در نشست خبری قبل از بازی ایران و اسپانیا است.


امروز در کنفرانس خبری کی روش قبل از مصاف با اسپانیا خبرنگاران از سرمربی ایران درباره تقابل با هیرو پرسیدند که او اینطور پاسخ داد: «همه می‌دانند که فوتبال پر از سورپرایز است. الان هیرو رقیب من شده که این خنده دار است. من دوست داشتم که هیرو شاگرد من باشد اما در حال حاضر او رقیب من است. او می‌تواند تیم اسپانیا را متحد کند بنابراین فکر می‌کنم انتخاب هیرو امری بود که نشان داد او چه فرد باارزشی است. به عنوان یک مربی نشان داد که اسپانیا مقابل پرتغال متحد است.»


این حرف های کی روش باعث شد تا در نشست خبری هیرو نیز خبرنگاران ایرانی از او درباره رابطه اش با کی روش بپرسند و جالب اینکه هیرو نیز متقابلا پاسخ جالبی درباره سرمربی ایران داد: «در نهایت آنهایی که می جنگند بازیکنان هستند نه مربی ها. ما روی نیمکت هستیم و تمام تلاش خودمان را انجام می دهیم. ایران تیمی است که شکل بازی خود را تغییر نمی دهد و سخت متلاشی می شود. آنها بازیکنان قدرتمندی دارند که خیلی می توانند خطرناک باشند. اما چیزی که من می دانم این است که روش گل زدن ایران در کرنرها، پرتاب اوت و ضربات ایستگاهی است و ما خودمان را آماده این روش بازی کرده ایم.»


کی روش و هیرو حالا فردا سالها بعد از اتفاقات رئال مادرید با هم به عنوان رقیب در جام جهانی روبه رو می شوند. بی تردید با این صحبت ها آنها قبل از بازی برخورد گرمی با هم خواهند داشت اما کیست که نداند در داخل زمین هردو برای موفقیت تیمشان برنامه دارند. در این شرایط کی روش به عنوان یک مربی بزرگ مقابل بازیکنی قرار می گیرد که حالا سرمربی تیم قدرتمند اسپانیا شده و از طرفی درست مثل دوران رئال مادرید که کی روش در حفظ هیرو شکست خورد، شاید فردا نیز این اتفاق رخ بدهد. پس سرمربی ایران برای چیره شدن بر حریف تاکتیک های ویژه ای دارد. به نظر شما کی روش موفق می شود؟

دیدگاه‌ها