کد خبر : 1532068 | 29 خرداد 1397 ساعت 23:47 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

رنار: هیچوقت حق با مربی بازنده نیست

هروه رونار در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با پرتغال آرام و با اعتماد به نفس ظاهر شد بدون آنکه کوچکترین سر نخی از ترکیب تیمش در دیدار فردا بدهد.

رنار: هیچوقت حق با مربی بازنده نیست

به گزارش "ورزش سه" در مورد وضعیت سلامتی نورالدین امرباط، رنار تاکید کرد او آماده است و دوست دارد فردا به میدان رود ولی این کادر پزشکی است که می باید در باره اش تصمیم نهایی را بگیرد.


اینبار نبیل دیرار بود که رنار را در این کنفرانس همراهی کرد، او از "نبرد" حرف زد و گفت شیرهایی که به مصاف قهرمان اروپا می روند حاضرند جانشان را در راه خوشبختی مردم مراکش فدا کنند.


هروه رنار گفت که با گذشت این چند روز باید اعتراف کند که در باره بازی با ایران اشتباه کرده و "هیچوقت حق با مربی بازنده نیست". این جمله باعث شد خبرنگاران منتظر تغییراتی در ترکیب مراکش نسبت به بازی ایران باشند.


از نظر سرمربی فرانسوی مراکش "شگفتی ها در این جام جهانی کم نیستند". به گفته وی این چهارشنبه روز بزرگی برای مراکش خواهد بود و همینکه آنها در برابر تیم با کلاسی چون پرتغال بازی می کنند یک شانس است. "این نوع بازی ها به گروه من اجازه می دهد تا از حد و حدود معمولی ظرفیت های خود عبور کنند، خصوصا زمانی که پیروزی لازمه بقا در رقابت هاست".

دیدگاه‌ها