کد خبر : 1532116 | 30 خرداد 1397 ساعت 09:47 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

تردیدها در دو پست کلیدی تیم ملی

در انتظار رونمایی از پلان کی‌روش مقابل لاروخا

دو پست کلیدی در ایران این روزها برای انتخاب مرد اصلی خود با تردیدهای زیادی مواجه است، تردیدهایی که برای کی روش هم دغدغه های فراوانی در پی داشته است.

در انتظار رونمایی از پلان کی‌روش مقابل لاروخا

به گزارش "ورزش سه"، امشب در کازان آرنا ایران در دومین آزمون بزرگ خود در جام جهانی 2018 به مصاف اسپانیا می رود. لاروخا به عنوان یکی از سه مدعی اصلی قهرمانی جهان در شرایطی به مصاف ایران می آید که بعد از تساوی پرگل در بازی اول گروه مقابل پرتغال نیاز مبرمی دارد تا در بازی امشب برنده زمین را ترک کند آن هم مقابل تیمی شگفتی ساز مثل ایران که با برتری مقابل مراکش حالا صدرنشین گروه مرگ است.


مصدومیت روزبه چشمی و بازی نه چندان جذاب مسعود شجاعی در مقابل مراکش باعث شد تا کی روش امشب تغییراتی در ترکیب تیم برنده داشته باشد. چشمی که یکی از ارکان پیروزی ایران مقابل مراکش بود تا به خوبی از زیر بار فشارهای کاذب خارج شود در شرایطی با بدشانسی تمام جام جهانی را از دست داد که برای پرکردن جای خالی او سرمربی پرتغالی دو گزینه استقلالی روی میز دارد.


پژمان منتظری با کوله باری از تجربه در کنار سیدمجید حسینی پدیده جوان و 21 ساله فوتبال ایران و استقلال که برای دقایقی بازی مقابل مراکش را نیز تجربه کرد. خط حمله سرعتی و قدرتی اسپانیا باعث شده تا بسیاری منتظری پا به سن گذاشته را گزینه مناسبی برای جانشینی چشمی ندانند چون اعتقاد دارند این بازیکن دیگر آن شادابی سال های گذشته را ندارد از همین رو شانس مجید حسینی جوان و قلدر برای ایستادن کنار پورعلی گنجی بیشتر از هم تیمی باتجربه ترش است.


اما سوای ساختار تدافعی تیم ملی امشب در حالی مقابل لاروخا صف آرایی می کند که برای پست 10 هنوز با ابهامات زیادی روبرو است. مسعود شجاعی کاپیتان ایران مقابل مراکش اصلا خوب بازی نکرد، اشکان دژاگه به تازگی مصدومیتش به پایان رسیده و مشخص نیست توان حضور نود دقیقه ای را داشته باشد ضمن این که بازگشت سعید عزت الهی از محرومیت نیز مزید برعلت شده تا کی روش و دستیارانش برای انتخاب نهایی خود در میانه میدان با تردیدهای زیادی دست و پنجه نرم کنند.


حال باید منتظر ماند و دید در پلان های تاکتیکی کی روش برای بزرگ ترین بازی ملی ایران در یکی دو دهه گذشته مقابل اسپانیا این تردیدها در ترکیب اصلی به چه شکلی پایان خواهد یافت. حسینی جوان برای زوج پورعلی گنجی انتخاب می شود یا منتظری باتجربه؟ اشکان ناآماده به میدان می رود یا مسعود شجاعی.

دیدگاه‌ها