کد خبر : 1532131 | 30 خرداد 1397 ساعت 10:24 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

رویای بزرگ ستاره لاروخا در آستانه جدال با ایران

کاستا: فینال "اسپانیا- برزیل" هیجان‌انگیز است

در فاصله چند ساعت تا رویارویی ایران و اسپانیا در کازان گلزن اول لاروخا از رویای بزرگ خود در جام جهانی پرده برداشت.

کاستا: فینال "اسپانیا- برزیل" هیجان‌انگیز است

به گزارش "ورزش سه"، دیگو کاستا مهاجم اول اسپانیا که در بازی با پرتغال دو گل از سه گل تیمش را وارد دروازه پرتغال کرد در آستانه رویارویی با ایران در روز دوم مرحله گروهی جام جهانی از رویای بزرگ خود در روسیه پرده برداشت و مدعی شد این تیم توانایی رسیدن به فینال را دارد.


دیگو کاستا که خود اصلیتی برزیلی دارد و تنها با تغییر ملیت به پیراهن اسپانیا رسید، گفت:« ما به روسیه آمدیم تا خودمان را برای حضور در فینال آماده کنیم. جدالی که امیدوارم مقابل برزیل باشد چون این بازی آرزوی شخصی خودم است و برای تجربه آن هیجان زیادی دارم».


او ادامه داد:«در حال حاضر بعد از اتفاقات حاشیه ای که روزهای ابتدایی جام تجربه کردیم از شرایط بسیار مطلوب و خوبی بهره می بریم و شور و شوق زیادی داریم تا تورنمنت شیرینی را تجربه کنیم. به روسیه آمدیم تا حضور در مرحله نهایی را به طرفداران مان اعطا کنیم از همین رو باید قدم به قدم جلو برویم».


ستاره برزیلی الاصل لاروخا تصریح کرد:«فینال اسپانیا – برزیل می تواند یک فینال هیجان انگیز و رویایی باشد از همین رو تمام تلاش مان را می کنیم تا به این آرزو برسیم. خیلی دوست دارم این فینال رقم بخورد و اسپانیا با گلزنی من در آن روز جام قهرمانی را بالای سر ببرد».


دیگو کاستا در حالی از فینال با برزیل صحبت به میان آورد که اسپانیا امشب در کازان آرنا مقابل ایران قرار خواهد گرفت، جدالی که رسانه های اسپانیا طی چند روز گذشته از آن به عنوان یکی از مشکل ترین بازی لاروخا نام برده و برتری در آن را کلید صعود این تیم به مراحل نهایی جام جهانی دانستند.

دیدگاه‌ها